IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обрат: руска марка се завръща на българския пазар

ГАЗ ще предлага лекотоварните автомобили GAZelle NN

В последните години, предлаганите на европейските пазари, включително българския, руските автомобилни марки се изтеглиха заради все по-затегнатите екологични регулации, които бяха неоправдани за покриване на фона на скромните продажби на производители като Lada, УАЗ и ГАЗ на територията на Стария континент.


GAZelle NN


Сега, обаче, сме свидетели на обрат в политиката на поне една руска компания - ГАЗ (GAZ Group). След няколкомесечни преговори, холдингът "Авто Юнион" и дъщерната му компания "Ауто Италия" се договориха за вноса и дистрибуцията на лекотоварните автомобили GAZelle NN на територията на България. Първите доставки се очакват до края на септември или началото на октомври.

Според първоначалните планове на вносителите е развитие на дилърска мрежа у нас и демонстрация на автомобилите, които са оборудвани със съвременен дизелов двигател на Volkswagen, който покрива актуалните изисквания за вредни мисии на стандарта Euro-6D. Оптимизъм по отношение на продажбите има, заради недостига на лекотоварни автомобили, породен от кризата с чипове по света, която, за щастие, е оставила завода на GAZelle незасегнат. И поръчките би трябвало да се изпълняват много бързо.


GAZelle NN


GAZelle NN e най-новият модел на руската компания, произвеждаща лекотоварни и тежкотоварни машини. Производителят твърди, че гамата ще предлага изключителна здравина и надеждност, като същевременно редица неща са доста модернизирани. Ще се предлагат различни версии на машината - товарни, пътнически, шаси кабини и др.

За задвижването на руския лекотоварен модел с грижи двулитров турбодизелов двигател на Volkswagen, който предлага максимална мощност от 136 к.с. при 3500 об/мин и максимален въртящ момент от 340 Нм в диапазона 2000 - 3500 об/мин. Скоростната кутия е 6-степенна механична, като е специално разработена за да издържа при натоварено шофиране на дълги разстояния и спомага за намаляване на разхода на гориво с до 13%.


GAZelle NN


И като споменаваме разход, комбинираният такъв в поред цикъла WLTP e 13,2 л/100 км, а СО2 емисиите са 348 г/км. Базовите цени у нас започват от 29 900 лв. без ДДС, като допълнителното оборудване, което може да се поръча включва климатик, електроуправляеми външни огледала, въздушна възглавница за пасажерите до водача, автопилот (cruise control), аудио с USB и управление от волана, задни врати с 270° ъгъл на отваряне, 'LED Matrix' предни светлини, LED фарове за мъгла, атермично стъкло, защитно покритие на пода на товарния отсек, комфортен пакет за шофьора и други.

Повече снимки на GAZelle NN вижте в галерията:

0 от 500
  • #9
    24 rate up comment 33 rate down comment
    Ннн ( преди 2 години )
    Продажби на нови руски автомобили тук е кауза пердута; ватър и мъгла или каквото ви хрумне за безсмислица! Даже руснаците във Варна си искат западни автомобили!За миналата година има 2 регистрирани нови лади и 3 нови ферарита какво да се говори повече!
  • #8
    41 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    За българските тежкари само камионите на ауди и бмв стават. Всичко друго не е достойно за родните .
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    За тези пари сипе оферта, в 99% от случаите в подобни автомобили имаш само шофьор и от там липсва изискването за втора възглавница,
  • #6
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Заз ( преди 2 години )
    Незнайно защо Америка дава на Русия патенти за двигатели веднага след втората световна воина. БМВ им дава също доста работа а ние се чудим защо ли Русия е космическа сила а неможе да направи свестна крушка за мигач. Това е защото са разделили света на потребности и зависимости а ние сме потребители в разделен свят от монополен диктат. Едните ни продават ресурси другите технологии а цените не се конглокират.
  • #5
    24 rate up comment 8 rate down comment
    Ник ( преди 2 години )
    Преди 15гГи внасяха ама даваха много дефекти макар да са копие на Форд транзит,единственото хубаво че моторите им бяха примитивни и прости та можеше да се ремонтират от шофьора ,нямат електронни джаджи и са като от преди 50 г прости газови мотори.ама сложат ли им джаджи там ербези климатици и д-р ще вземат да се развалят.....
  • #4
    25 rate up comment 40 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не мога да разбера едно- тия една кафеварки не могат да направят,вие пишете за другите им ***!
  • #3
    31 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    нищо не покриват тия фв двигатели спирайте го тва
  • #2
    47 rate up comment 7 rate down comment
    Субективно ( преди 2 години )
    до Обективно: вероятно живеят в същия век, в който и бюрократите от ЕС, които позволяват такова нещо. Газките едва ли са единствените, които се възползват от това, че нямаме изискване за таква възглавница за лекотоварни автомобили.
  • #1
    37 rate up comment 35 rate down comment
    Обективно ( преди 2 години )
    "Базовите цени у нас започват от 29 900 лв. без ДДС, като допълнителното оборудване, което може да се поръча включва климатик, електроуправляеми външни огледала, въздушна възглавница за пасажерите до водача"АХАХАХАХАХАХАХАХАА. ТИЯ *** ОЩЕ ЛИ НЕ СА РАЗБРАЛИ, ЧЕ НИЕ НЕ СМЕ В БЛАТНИТЕ СТЕПИ. КАТО ОПЦИЯ ВЪЗДУШНА ВЪЗГЛАВНИЦА ЗА ПАСАЖЕРА....ТИЯ В КОЙ ВЕК ЖИВЕЯТ????