IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Защо чуждите двигатели не успяха да спасят руските коли

Поставянето на мотори от известни производители в повечето случаи се оказа провал

През годините редица западно-европейски компании правят опити да преработят автомобили от бившия СССР. В повечето случаи това се ограничава със замяна на двигателя - вместо остарелите бензинови мотори на съветските автомобили се поставят дизелови агрегати.

Този подход засяга почти всички популярни модели - от малката Ока до голямата Волга. Той обаче се оказва неуспешен - автомобилите нито са кардинално подобрени, нито интересът към тях се повишава. Освен това, след поставянето на нов двигател цената на модела скача значително, а това е нещо, което никой не иска.

 
Руските модели със западни двигатели (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Йо Несбьо ( преди 2 месеца )
    Изглежда елементарно просто и видно от всеки, но за да са успешни руските автомобили, те трябва да се продават добре. Видимо е, че това не е така! Не е достатъчно да се смени двигател, а и както се убеждавам от статията, той винаги е прекалено скъп, за да привлече купувачи. Има и нещо друго - марката трябва да е атрактивна за потребителите, а купувачите са най-добрия атестат за смисъла от покупката. 99% от купилите руски автомобил съжаляват за покупката. Ако можеха да предложат безотказна кола..
  • #21
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Пострадал ( преди 3 месеца )
    Защото руснаците освен бомби и смърт,нямат други интереси и желания.
  • #20
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Обективно до #16 ( преди 3 месеца )
    Май вие се бъркате.
  • #19
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    1985г. докато ние още бяхме в социализма японците бяха на върха на вълната. Имаха най добрите технологии и през няколко месеца изкарваха култови модели на сравнително достъпни цени. Малко по късно около 1990г. беше пикът на технологиите и после всичко тръгна надолу и индустрията никога не се възстанови до това качество. Потърсете информация и внимателно разгледайте технически какви автомобили са правили Toyota, Honda, Mitsubishi, Nissan. Някой от моделите им и до днес са ненадминати.
  • #18
    23 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ако сравните европейските и японските коли от 1965г със руските от същото време ще видите че няма голяма разлика. Даже руските са по добри в някой отношения. Особено като здравина на окачването. Руснаците изостанаха чак след 1975г.
  • #17
    16 rate up comment 20 rate down comment
    Киро ( преди 3 месеца )
    До 15Да си фен на руските коли е нещо, което само в клиниката на 4ти километър може би ще могат да обяснят.
  • #16
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Бъркате се ( преди 3 месеца )
    Ладата и Москвичът бяха добри коли за времето си. Мисля че бяха адекватна алтернатива на западните и японските. Говорим за годините 1965-1975г. Проблемът е че в България руските коли идваха с голямо закъснение защото се чакаше много години. А през това време докато чакаш на запад вече бяха пуснали по нови и подобрени модели. Има почти 10 години разлика. 1985 СССР вече беше в криза. А по това време германците и японците вече бяха в сериозен възход и бяха задминали всички останали в технологиите.
  • #15
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Цецо ( преди 3 месеца )
    Много са малко хората, които биха си купили руска кола с френски (примерно) мотор. Ако си фен на руските коли ще искаш и двигателя да е руски
  • #14
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Ох ( преди 3 месеца )
    те не изтрезняват и смесват водката с работата . Сякаш ги правят в домашни условия.
  • #13
    27 rate up comment 8 rate down comment
    Петър ( преди 3 месеца )
    Когато през зимата осъмнеш в Русия ще разбереш защо не ти трябва лек дизел,особенно модел от 90-те,всичко друго е драсканици