fallback

7 случая, в които седанът е по-удачен избор от кросоувъра

Много собственици се подвеждат по модата, като не мислят за недостатъците

Често ли и излизате от пътя или просто сте готови да платите повече, за да притежавате модерна кола? Този въпрос задължително трябва да бъде зададен на собствениците на все по-популярните кросоуъри. Със сигурност повечето от тях използват колите си предимно на асфалта, където те се конкурират със седани, хечбекове и комбита.

Модата на кросоувърите е факт, който никой не може да оспори, като те стават все по-популярни. Някои производители оставиха в гамата си само такива автомобили, премахвайки останалите типове каросерия. Нужни ли са наистина кросоувърите и по какво те отстъпват на седаните, например? Ето 7 случая, в които седанът е за предпочитане.

7 случая, в които седанът е по-удачен избор от кросоувъра (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #28
    G_S_H ( преди 2 години )
    Какво пречи да ги имаш и двете ?
  • #27
    До 22 ( преди 3 години )
    Тук говорим за що годе достъпни автомобили... Но ако щат и 1000 коня да сложат на Сув, той пак си остава Сув с всичките му недостатъци. Реално Сув версиите на повечето производители са подигнати варианти на хечбеците им. Предвид, че мнозинството от автомобили са така или иначе с нискообемни двигатели с турбо, допълнителното тегло и лошата аеродинамика съвсем развалят картинката.
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    Повечето хора си ги купуват СУВ-тата за гъзария.Също така битува една мантра, че били по-сигурни :).А най-смешното е, че някой ги водят за спортни. Може ли спортът и огромното тегло плюс високият център на тежестта да имат нещо общо?Имат си предимства СУВ-овете, но много зависи за какво ще ползваш колата.Да не се окаже, че плащаш за нещо само да се показваш без да го ползваш.
  • #25
    До пропов ( преди 3 години )
    Абе, ти влизал ли си в SUV, Гембала, Кулинан, Майбах, Урус, Ескалайд и др. та да ръсиш тъпотий, че SUV не били луксозни
  • #24
    Карач ( преди 3 години )
    По *** статия, не бях чел скоро! SUV, винаги превъзхождат седаните във всичко!
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    Статияте е написана в една посока и само заглавие го показва.Това не означава че има само плюсове, а кои са те без да поглежда другата страна.Относно спортно шофиране, най-важното нещо е тежеста и баланса на колата.За ежедневен автомобил в България СУВ има много предимства.Относно спортно шофиране (писта) и двете не стават (в масовият им вариант).Както и всички знаем цената на хубавата возия е лоша динамика в завоя.по-яно изразена при СУВ. Но хората не са на състезание, а отиват на р ...
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Че какво ти пречи СУВ за да си обичаш шофирането? Поне при Мерцедес,БМВ и Ауди, новите им СУВ са доста стабилни и бързи, най-малкия им двигател е 3 литров, ако е дизел е почти 300к.с. ако е бензин 340к.с., достатъчно коне за удоволствие при шофиране. Теглото им е сравнимо с това на 7-*** серия и А8,Няма клатене, няма недозавиване, имат стабилна стойка, със сигурност Порше и Ферари ще се представят по-добре на писта, то Тези СУВ ще изпотят доста бегачки, особенно ако двигателите им са в топ версии
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Един Опел "Мока" при един и същ двигател харчи повече от Астричката , люлее се повече от астричката, и събира малко по-малко багаж и втора ръка ми излизаше около 1500-2000? по-скъп
  • #20
    Аззз ( преди 3 години )
    Повръща ми се от Сув-ове!!! Не съм чувал човек, който обича шофирането, да си е купил Сув. Само като си представя високата позиция на шофиране, тип Автобусаджия... Никога!!! За когото има нужда от повече място, отдавна има комбита измислени.
  • #19
    Гений на мисълта ( преди 3 години )
    Точка 5 изби рибата... "Вземи си седан, за да не правиш нарушение" said no one ever?
fallback
Последни