IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

5 достъпни кросоувъра с неубиваемо окачване

Шасито на тези модели изкарва без проблем над 100 000 км

Ремонтите по окачването на автомобила не са толкова скъпи, колкото на двигателя или на скоростната кутия. Състоянието на този важен детайл зависи до голяма степен от стила на шофирането и от състоянието на пътищата. Все пак има модели, които спокойно изкарват над 100 000 - 120 000 км, без да имат проблеми с окачването.

В случая са посочени 5 кросоувъра, които са разпространени на пазара на употребявани автомобили. При тях окачването се отличава с висока надеждност, което ги прави много разумна покупка. В същото време те са и на сравнително достъпна цена - до 10 000 евро, което също не е без значение при избор на превозно средство.

5 достъпни кросоувъра с неубиваемо окачване (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Kia ( преди 3 месеца )
    Kia Sportage е близнак на IX35. Спортиджа го продадох на 126000 км без абсолютно никакви ремонти. Отидох във фирмен сервиз и ме оставиха в размисъл, окачването на 4х4 от страната на пасажера било слабото им място(като киа знаят за това) шлиците към раздатката ставали на леш между 90-150 хил км. Смяната 2200 лв, за сведение де.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    глас оттъдява ( преди 3 месеца )
    Купих си кола на 160 000км и предните гуми бяха за смяна и се виждаха износени равномерно , като ги сменяха , викам му на монтьора да погледне все пак ъглите на окачването, ами и на четирите колела си бяха в нормите на производителя. Каза ми да съм сменял амортисьори, щот след 100 хил км препоръчвали да се сменят , та тая година като закръгля на 200 хил , май ще ги сменя.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    proximus ( преди 3 месеца )
    От 2г съм с ix35. На почти 90 000км, действително не е сменяно нищо по окачването. Интересното е обаче, че на 70 000км сменях лагер на предно колело. Нескъпа част, ама така от нищото...
  • #8
    30 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Живея в Швейцария. Тук пътищата са почти перфектни. Абсолютно всички коли от всички марки издържат 200 000км, без да имат проблеми с окачването!
  • #7
    28 rate up comment 6 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 3 месеца )
    В България окачването е неубиваемо, ако изкара повече от 6 месеца.
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Шекер кретенов ( преди 3 месеца )
    Научи се вече, че гугъл преводач не превежда хубаво от руски стойки на стабилизаторите и сайлентблоки са си на руски.
  • #5
    13 rate up comment 14 rate down comment
    //// ( преди 3 месеца )
    Ми карай си тойотката, някой да те спира? Аз не искам да съм част от стадото.
  • #4
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Текс ( преди 3 месеца )
    Абсолютни глупости. Неубиваемо окачване.
  • #3
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Въпрос ( преди 3 месеца )
    Колко продадени коли имат Сузуки в Сащ за тази и миналата година - нула, колко Митсубиши мисля 1700 за тази година, карайте си Тойотите и си свиркайте.
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    //// ( преди 3 месеца )
    Suzuki SX4 на 140к км. Нищо не е правено по колата, освен динамо.