fallback

7 случая, в които седанът е по-удачен избор от кросоувъра

Много собственици се подвеждат по модата, като не мислят за недостатъците

Често ли и излизате от пътя или просто сте готови да платите повече, за да притежавате модерна кола? Този въпрос задължително трябва да бъде зададен на собствениците на все по-популярните кросоуъри. Със сигурност повечето от тях използват колите си предимно на асфалта, където те се конкурират със седани, хечбекове и комбита.

Модата на кросоувърите е факт, който никой не може да оспори, като те стават все по-популярни. Някои производители оставиха в гамата си само такива автомобили, премахвайки останалите типове каросерия. Нужни ли са наистина кросоувърите и по какво те отстъпват на седаните, например? Ето 7 случая, в които седанът е за предпочитане.

7 случая, в които седанът е по-удачен избор от кросоувъра (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Муахаха ( преди 2 години )
    Статия писана по картинки!Една вярна точка няма,ама една!Първо от кросоувър до кросоувър има балкан разлика!Ама аз лично мога да сравня вкъщи седан и СУВ - разлика в разхода +0,5л, за СУВ разлика в килограмите +98кг за СУВ, багажника - на сува е два пъти по-голям.Разходите за поддръжка - обсолютно еднакви. Доста по-голям просвет, гуми с по-висок профил - затова предпочитам СУВ по нашенските пътища. Седана е по-стабилен на пътя, подвеждаме да карам по-агресивно и бързо, което вече ми е минус.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Кросоувъра че има плюсове - има, е и минуси си има. Но болшинството хора го купуват защото е модерно.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Хората си купуват сувчета, щото е модерно. Аз лично предимства не виждам, освен това, че са по-високи и на останалите участници в движението им се скрива видимостта като са до човек с кросовер или зад него и респективно им е гадно. А от туй по-голем кеф няма - на някого да му е гадно заради тебе. Но като цяло се вземат едни пари за нищо, тъй че човекът платил кросовер накрая пак е по-пре---б---ан.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Гроздето е кисело!
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Изключително безсмислена статия
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Който си купи кросоувър, трудно ще го върнеш обратно на седан. Доводите ви са смешни. кросоувъра можел да се качва на бордюр а седана не? Какъв довод за седана е това? 4Х4 била само нужна на сняг!! И това какъв довод за седана е? Кросоувъра бил винаги по-скъп!! Еми Дачия Сандеро е по-евтина от Шкода Октавия примерно, това какъв довод за покупка на Дачия е? Пътния просвет бил еднакъв? Може на някой малък, но при повечето не е! Какви миризми си слагате в багажника? Тогава и хечбега да махнем!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Сега аз не мога да говоря за останалите СУВ, но моя е голям почти 5,10м. дълъг, 7 местен. Клиренса ми е доста по-висок от на седан, освен това е на въздушно окачване и мога да го днигна с още 22см. ако имам нужда.Да по-тежки са, но нямат лоша динамика, просто защото най-малкия мотор е 6 цилиндров с почти 300к.с. хората са го сметнали. Багаж!! Как ще мине през задните седалки багажа, че да те удари? Дори да си до таван пълен, подглавниците на задните седалки пак спират багажа. Издишат ви доводите
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Колите не ме кефят вече. Бяха ми страст като бях на 18 и млад шофьор. Сега истината и адреналина е в джиповете. Ама истинските джипове. Не "кросовъри", не пластмасов "СУВ".....Говорим за истинки джип на шаси с раздатка с бавни скорости, блокажи, цели мостове, рошави гуми стоманени брони отвсякъде.. Като караш по асфалта да звучи като самолет от втората световна война. Само това признавам аз. Другото са лигавщини.
fallback
Последни