Това е индонезийският модел Marvia 911 - серийна, колкото и странно да ви звучи, реплика на Porsche 964, произведена в тираж от около 50 екземпляра. Още по-невероятното е, че производителят - местната компания Indomobil, ги продава в собствения си дилърски център, докато същевременно се опитва да убеди Porsche да й позволи да произвежда и реализира истински 911.
Смята се, че Indomobil първоначално се обръща към Audi за партньорство - да произвежда модели на германската компания за вътрешния пазар. Audi, както твърди легендата, отказва. Очевидно германците не смятат, че Indomobil може да произвежда автомобили, които отговарят на стандартите им. Тогава шефът на индонезийската компания казва, че ще може да произвежда приемливи не само за Audi, но дори и за стандартите на Porsche!
След това компанията внася значително количество резервни части за Porsche 911, за да започне сглобяването на тези автомобили в страната. Макар да не е потвърдено, има слухове, че Porsche изпраща няколко 911 на Indomobil за внимателно изучаване и подготовка за сглобяване. Всичко това обаче може да е само легенда. Има обаче един факт: реплики на автомобили Porsche 911 започват да се произвеждат в Индонезия през 1992 година от създадената за тази цел компания Marvia Graha Motor.
Какво представлява репликата на 911 с двигател отпред? Купето е изработено от фибростъкло, максимално близко до оригинала, като са използвани истински части на Porsche. Базирано е на евтино шаси Mazda MR90 със задно предаване (местна версия на Mazda 323), което прави този автомобил едно от най-безумните копия на емблематичната спортна кола. Особено като се има предвид, че 1,4-литровият карбураторен (!) двигател под капака (отпред) произвежда само 70 к.с.
Шасито е скъсено и модифицирано, за да даде правилната дължина, просвет и цялостен вид на истинско 911. Както може да очаквате, това е далеч от управлението и производителността на оригиналния 911. Интериорът на първите модели Marvia 911 включват табло от Mazda MR90, но по-късните версии получават такова от Porsche 911.
Производството е спряно в края на 90-те години поради азиатската финансова криза и последвалите бунтове, по време на които заводът Marvia Graha Motor е разрушен. Компанията пък е принудена да плати глоба за копиране на Porsche 911. Една от теориите е, че моделът Marvia 911 е създаден само за да бъдат използвани VIN номерата на Marvia, за да бъдат скрити незаконно внесени истински Porsche 911, тъй като в Индонезия има забрана за внос на спортни автомобили.