IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-надеждните и най-чупливи кросоувъри на старо

Класацията на WhatCar е направена според броя на повредите, получена за една година експлоатация

Семейните кросоувъри продължават да бъдат един от най-популярните сегменти на пазара не само на нови, но и на употребявани автомобили. Затова британското издание WhatCar? направи класация за най-надеждните и най-чупливи такива модели на пазара. За подреждането на моделите са използвани данни от техните собственици, които е трябвало да разкрият какви проблеми са срещнали с колите си (ако е имало такива) през последните 12 месеца.
  
  
Най-надеждните и най-чупливи кросоувъри на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    НеЕВажно ( преди 2 седмици )
    Тази класация нещо не изглежда вярна.
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Banan ( преди 2 седмици )
    Всичко което започва с MINI е толкова надеждно , че не излиза от сервиза.
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Радев ( преди 2 седмици )
    Англетата естествено са си набутали в класацията дръгливите си Лендроувъри и Мини-та. Всеки средно интелигентен човек е наясно, че видиш ли Лендроувър на пътя значи или е тръгнал към сервиза или се връща от него. :)
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Всичко идва от Европа, Холандец през 17ти век прави бутален двигател с барут, белгиец представя парна триколка, по късно Ото създава четиритактовия двигател, по-късно друг германец Зигфрид Маркус прави кола с двутактов двигател, по късно ще направи първата четириколесна кола, следва Карл Бенц и раждането на автомобила, следва Рудолф Дизел,Gr
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 15 ( преди 2 седмици )
    Кашкай е толкова за ивън пътя, колкото фиат 500. с този нисък просвет и предно предаване.
  • #16
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Единственото на немеца което е измислил свястно е Мерцедес Г клас и Порше като цяло,другото е шкарт и ***.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 3,това не са джипки,а СУв-ове. Някой от тях наистина не са за излизане извън асфалта особенно тези немските,но Кашкая и Ровъра могат да си го позволят съвсем спокойно. Да не са за тежък офроуд,но са доста проходими в леки и средно-тежки условия.Който иска истински джип си взема руски,японски на рама или американски пак на рма и то от тях само оргиналния Джип,другото е вятър и мъгла,към тази група се причислява и Мерцедес Г клас.
  • #14
    1 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Японската кола не може никога да се счупи, защото тя си е счупена още на чертожната дъска.
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Kaшкая е класика.Тигуана го пробутват повече от Голф-а.Та май бройката е важна.Те са най-много по пътя.А Аудито няма кой да го купи.Лизинговите са КЮ-5-ци.
  • #12
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тези ме фърлиха в оркестъра, --- класацията е получена за ЕДНА година ползване и "Най-надежните с около ПОЛОВИНАТА с дефекти !? че то читави останаха ли?