fallback

7 случая, в които седанът е по-удачен избор от кросоувъра

Много собственици се подвеждат по модата, като не мислят за недостатъците

Често ли и излизате от пътя или просто сте готови да платите повече, за да притежавате модерна кола? Този въпрос задължително трябва да бъде зададен на собствениците на все по-популярните кросоуъри. Със сигурност повечето от тях използват колите си предимно на асфалта, където те се конкурират със седани, хечбекове и комбита.

Модата на кросоувърите е факт, който никой не може да оспори, като те стават все по-популярни. Някои производители оставиха в гамата си само такива автомобили, премахвайки останалите типове каросерия. Нужни ли са наистина кросоувърите и по какво те отстъпват на седаните, например? Ето 7 случая, в които седанът е за предпочитане.

7 случая, в които седанът е по-удачен избор от кросоувъра (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    Иво ( преди 3 години )
    Захариев току що показа колко малко знае за автомобилите. Човек насочи се към теми които са ти познати остави автомобилите.
  • #17
    //// ( преди 3 години )
    Пропов не си много прав. Това за люшкането и лашкането го има само в България, поради естеството на пътищата ни.
  • #16
    //// ( преди 3 години )
    Много общо написана статия. Какъв СУВ, какъв седан? Защото и новият Фиат Типо или Рено Клио Символ са седани и БМВ 7 серия е седан. Ауди Q8 е СУВ, но и Suzuki SX4 е СУВ. Хайде вземете се малко по сериозно Аутомедия, моля ви се!
  • #15
    пропов ( преди 3 години )
    СУВ или ван няма как да е по комфортен от лимузина . Центърът на тежестта е високо и се лашка , люшка , подскача и накланя повече от един легнал ниско на пътя седан. От там страда и пътното поведение и безопасността. Не бъркайте комфорт с обем и пространство. Апропо кому е нужен с 30 см по висок таван, като е седнал. Да има място за шапка или какво?
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Леле колко си богаД. Отивам да се хвърля от Аспаруховия мост. Дано не завали, че да стигна
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Изсмукани от пръстите измишлютини, главния плюс на седана е, че управлението е по-добро и съответно разхода на гориво е по-малък, всичко останало са минуси.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Минивановете, бяка куци коне с предно предаване и отвратителен външен вид, не виждам как може да се споменават.СУВ има дизайн, има пространство, има по-добър комфорт, по-добра динамика, дизайн, 4х4 и т.н.Само ще ви кажа пример от м.Юли Аз съм на Ламар в Сарафово, заваля силен дъжд, тръгвам си към Бургас, на кръговото при входа на Сарафово, езеро и закъсал във водата ван на Мерцедес, моя СУВ е на въздушно окачване, вдигнах го на макс, става 45см. Клиренс , нагазих в езерото и излязох без проблем.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Демек пак идваме на мисълта, че минивановете бяха онова, което ти трябва когато искаш повече комфорт с адекватен разход и достатъчно пространство, а не модерните високи батали с големи разходи и безмислена концепция
  • #10
    до 9 ( преди 3 години )
    При БМВ, Мерцедес, Ауди (да добавя и Субару) имаш истинско 4х4 (освен в С сегмент), при всички останали имаш разни псевдо AWD-та които след 50-60 км/ч пращат до 10% (а може и 0%) мощност отзад. Отделно при поднасяне или по-навит волан спират всичко отзад.
  • #9
    Муахаха ( преди 3 години )
    И тази мантра за 4х4 като я прочета от хора които имат претенции да разбират от коли и ми се досира!!! 4Х4 е повече стабилност в завои, по-добре разпределени на мощност, осбенно при по-мощни коли, повече сигурност при мокра настилка! Те БМВ, Мерцедес, Ауди затова слагат 4х4 на седани, щото само по сняг ги карат немските баби
fallback
Последни