IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо чуждите двигатели не успяха да спасят руските коли

Поставянето на мотори от известни производители в повечето случаи се оказа провал

През годините редица западно-европейски компании правят опити да преработят автомобили от бившия СССР. В повечето случаи това се ограничава със замяна на двигателя - вместо остарелите бензинови мотори на съветските автомобили се поставят дизелови агрегати.

Този подход засяга почти всички популярни модели - от малката Ока до голямата Волга. Той обаче се оказва неуспешен - автомобилите нито са кардинално подобрени, нито интересът към тях се повишава. Освен това, след поставянето на нов двигател цената на модела скача значително, а това е нещо, което никой не иска.

 
Руските модели със западни двигатели (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    19 rate up comment 18 rate down comment
    Ох ( преди 3 години )
    те не изтрезняват и смесват водката с работата . Сякаш ги правят в домашни условия.
  • #13
    32 rate up comment 9 rate down comment
    Петър ( преди 3 години )
    Когато през зимата осъмнеш в Русия ще разбереш защо не ти трябва лек дизел,особенно модел от 90-те,всичко друго е драсканици
  • #12
    21 rate up comment 38 rate down comment
    До 11 ( преди 3 години )
    Не си на 63,а си на 78.Копнееш по "прелестите" на комунизЪма,въздишаш по стария си Москвич(ударението разбира се е върху първата сричка) и слушаш своя ВЕФ-206. В килера пазиш стар броеве на в. "Работническо дело",а над леглото ти виси портретът на бай Тошо.Мирогледът и политическите ти възгледи(както и на другаря *** Радев впрочем) са въплатени в популярния девиз от онова време: "БКП - ВДЪХНОВИТЕЛ,ОРГАНИЗАТОР И РЪКОВОДИТЕЛ НА ВСИЧКИ НАШИ ПОБЕДИ!"
  • #11
    17 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До анонимен 5 - не , не съм на 100 а на 63. Годината е 1984 и двигателя бе подменен у нас. Ноложи се само да се обърне предният мост и двигатела пасна точно на отворите за тампоните. Така се налагаше да правим ,които искахме да караме дизели тогава.
  • #10
    5 rate up comment 36 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Статия е лъжа и пропаганда! Вижте новите модели на ГАЗ, УАЗ и Лада Нива и тогава пишете коментари.
  • #9
    36 rate up comment 20 rate down comment
    Гошко ( преди 3 години )
    Кошникът си е кошник, ако ще и от злато да го направят. Руснаците от край време си залагаха на едно: да е голямо, да е тежко, да е грозно и да е... сделано, та затова и не успяха никъде технологично...
  • #8
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Киро ( преди 3 години )
    До 7: При теб може и да е така, но не при нас. Говори за себе си.
  • #7
    28 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Киро, нещо като нас... Станахме европейци, но усвоихме само педерастлъка :)...
  • #6
    45 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Имаше навремето доста рядко дизелови Волги и Лади от Кореком, белгийска сглобка, без да се чака 10 години ред, но с долари. Статията обаче е много показателна за това, колко биха се търсели съветските автомобили в условията на свободен пазар. Никой не би си купил ако цената е пазарна. Единственият шанс на Сталин е бил да краде от Запада и да продава на завладяната Източна Европа. И това е правил на цената на милиони човешки животи.
  • #5
    5 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    сега сигурно си на 100г