В наши компаниите от Китай произвеждат и продават автомобили в милионни тиражи, създават автопилоти и разделят своите високи технологии с германци и японци, които ги използват за своите модели. Автомобилната индустрия в Поднебесната империя обаче стартира далеч по-скромно, при това не толкова отдавна.
С помощта на изданието Motor ви представяме първите творения на най-известните китайски марки. Най-вероятно, създателите на тези автомобили сега се срамуват от тях и искат да забравят за съществуването им, като причината е, че те са на базата на стари модели на чужди производители.
Как стартира китайското автомобилно нашествие (ГАЛЕРИЯ):
Chery
Самата фирма е основана през 1997 година от чиновници от град Уху, като производството на автомобили стартира две години по-късно. Първият модел е непретенциозен лифтбек на базата SEAT Toledo, заради който избухва голям скандал. Машината излиза в условия на пълна секретност, тъй като Chery купува детайлите от SEAT без знанието на Volkswagen. Когато истината излиза наяве, германците решават да съдят китайската компания, но в крайна сметка е постигнато споразумение.
Самата фирма е основана през 1997 година от чиновници от град Уху, като производството на автомобили стартира две години по-късно. Първият модел е непретенциозен лифтбек на базата SEAT Toledo, заради който избухва голям скандал. Машината излиза в условия на пълна секретност, тъй като Chery купува детайлите от SEAT без знанието на Volkswagen. Когато истината излиза наяве, германците решават да съдят китайската компания, но в крайна сметка е постигнато споразумение.