В наши компаниите от Китай произвеждат и продават автомобили в милионни тиражи, създават автопилоти и разделят своите високи технологии с германци и японци, които ги използват за своите модели. Автомобилната индустрия в Поднебесната империя обаче стартира далеч по-скромно, при това не толкова отдавна.
С помощта на изданието Motor ви представяме първите творения на най-известните китайски марки. Най-вероятно, създателите на тези автомобили сега се срамуват от тях и искат да забравят за съществуването им, като причината е, че те са на базата на стари модели на чужди производители.
Как стартира китайското автомобилно нашествие (ГАЛЕРИЯ):
За разлика от споменатите вече фирми, Lifan не може да се похвали със значителни успехи. През миналата година фирмата фалира, но беше спасена от Geely, чийто шеф Лу Шуфу явно обича да колекционира марки (не пощенски, а автомобилни.
Концернът Geely реши да започне да произвежда под познатата марка своя електромобил Jia Ji, който има мотор със 136 к.с. на предна ос. Пробегът е 400 км, а акумулаторът се сваля и може за се смени на специална станция.