В наши компаниите от Китай произвеждат и продават автомобили в милионни тиражи, създават автопилоти и разделят своите високи технологии с германци и японци, които ги използват за своите модели. Автомобилната индустрия в Поднебесната империя обаче стартира далеч по-скромно, при това не толкова отдавна.
С помощта на изданието Motor ви представяме първите творения на най-известните китайски марки. Най-вероятно, създателите на тези автомобили сега се срамуват от тях и искат да забравят за съществуването им, като причината е, че те са на базата на стари модели на чужди производители.
Как стартира китайското автомобилно нашествие (ГАЛЕРИЯ):
BYD
Компанията BYD е основата през 1955 година, но едва в началото на този век купува автомобилния производител Qinchuan Machinery Works, който произвежда модела QCJ7181 Flyer. Това е първият модел на марката BYD. Размерите на хечбека са 3605 мм, а разстоянието между двете оси - 2300 мм. Предлага се с мотори с обем 0,8-1,1 литра, развиващи от 40 до 52 к.с. В основата им са стари двигатели Suzuki
Компанията BYD е основата през 1955 година, но едва в началото на този век купува автомобилния производител Qinchuan Machinery Works, който произвежда модела QCJ7181 Flyer. Това е първият модел на марката BYD. Размерите на хечбека са 3605 мм, а разстоянието между двете оси - 2300 мм. Предлага се с мотори с обем 0,8-1,1 литра, развиващи от 40 до 52 к.с. В основата им са стари двигатели Suzuki