fallback

5 ремонта на стар автомобил, които не си заслужават

В тези случаи се препоръчва бърза раздяла с превозното средство

Неизправностите в стар автомобил до голяма степен напомнят в игра на "руска рулетка" за неговия собственик. Интригата се крие в това, какви загуби ще претърпи той в крайна сметка, докато харчи пари за ремонти. В някои случаи е далеч по-изгодно превозното средство да бъде продадено, докато все още е в състояние да донесе някаква прилична сума на собственика си.

Кои обаче са повредите, за които не си струва да се харчат пари, е доста сложен въпрос, защото понякога дори на пръв поглед сериозен проблем с автомобила може да се дължи на нещо дребно. И все пак експертите посочват 5 проблема, при които раздялата с колата е по-добрият избор.

5 ремонта на стар автомобил, които не си заслужават (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    2/3 от новия внос влиза в някоя от споменатите категории.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Човекът на когото беше колата има нужда от нея всеки ден.В момента ползва автомобил на оперативен лизинг.Не става въпрос за харесване на колата.А кола, която да харесваш е или рядък модел, пример Ланчиа Капа 2 врати или скъпа и там ПДК-то е 4-5 хл. за разлика от ДСГ-то.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Зависи колко харесвате автомобилът си.Ако сте ценител на автомобилът и ако всичко останало по колата е сменено с ново и работи безупречно а вие наистина си харесвате тази кола то 2000 лв няма да ви променят решението.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Знам лично за такъв случай, лесно се замаскира проблема със смяна на атф маслото. И после ремонт за 2000 лв. и колата в бокса за поне 1 месец ако е японски автомата. По-принцип са здрави, но не се правят при кварталния майстор.
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Да и на кого ще продадеш такава кола? Ще набуташ някой невинен ***, който си няма идея от коли, като замажеш проблемите?! Чудно! Кола с мотор за ремонт или неработещи скорости няма да я продадеш, а ще я подариш ако не замаскираш проблема (което в по-цивилизованата част на света си е престъпление). Не 1/4 или 1/3, в тоя случай говорим за 1/2 от цената и пак ще и се мръщят. Ако иначе е в добро общо състояние си струва да я ремонтираш и да си я караш.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Изобщо не съм съгласен с тезата за атоматика, абсолютно същите пари би ти струвал и ремонта на ръчна скоростна кутия с демферен маховик, каквито са 90% от ръчните скоростни кутии. Така, че трябваше да пишете ремонт на скоростна кутия а не на автоматична трансмисия, защото подвеждате по този начин.
  • #1
    Фичо ( преди 3 години )
    Ремонтирал съм двигател, ремонтирал съм и автомат.Ако колата харчи малко парите се избиват. Виж ръждата е основното което вече никой не иска да ремонтира, пък и няма смисъл.Колите остаряват и вече не са добър избор щом имат ръжда, която да застрашава живота на пътуващите с тях.
fallback
Последни