fallback

5 ремонта на стар автомобил, които не си заслужават

В тези случаи се препоръчва бърза раздяла с превозното средство

Неизправностите в стар автомобил до голяма степен напомнят в игра на "руска рулетка" за неговия собственик. Интригата се крие в това, какви загуби ще претърпи той в крайна сметка, докато харчи пари за ремонти. В някои случаи е далеч по-изгодно превозното средство да бъде продадено, докато все още е в състояние да донесе някаква прилична сума на собственика си.

Кои обаче са повредите, за които не си струва да се харчат пари, е доста сложен въпрос, защото понякога дори на пръв поглед сериозен проблем с автомобила може да се дължи на нещо дребно. И все пак експертите посочват 5 проблема, при които раздялата с колата е по-добрият избор.

5 ремонта на стар автомобил, които не си заслужават (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    Ники ( преди 3 години )
    Тъй както са изброени, кой ли ще купи такава кола?
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Купуваш кола на 4-5 години, застраховаш на каско, ако ти се появи проблем я засилваш в някой дувар и прибираш колкото ти дадат
  • #15
    Никата ( преди 3 години )
    До 8 - Моята я взех за 5000лв - автомат - прясно ревизиран - в момента в който ми кажат ремонт на автомата за 2000-3000лв щото съм питал и е толкова за клапанни тела познай дали ще ги дам - особено както това събитие ще предстои след 5-6г - ако още не съ мя разкарал до тогава със сигурност ще додам още 2-3К лв и ще взема следващата. ;) Без да се чудя - след автомата кво - да сменя половината двигател малко по малко и после окачването - отивам на тойота хибрид в рамките на 2г ама на куп.
  • #14
    Никата ( преди 3 години )
    Никога не си струва парите да наливаш 100 годишна кола. Особено ако е над 15г, всеки ремонт, доближаващ се до цената на която си я купил е тотална лудница. ако я караш 10г, купил си я за 8К примерно и налееш в РЕМОНТИ 10К ти си потрошил пари лизингова кола, а караш такава на 15г. след 15г проблемите те първа ще се появяват. Мобилету, и следващата. Ако ще дадеш 5 за ремонт, додай още 3 и земи нещо с 5г по-ново от сегашното ти, ще има за какво, ама да наливаш в антика.. тоя филм е вечен.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Скоростната кутия си заслужава ремонта, но останалите неща не. Аз не знам дали има майстор, който може да направи основен ремонт на кола и въобще дали знае какво означава. А едно време не беше никакъв проблем.
  • #12
    110 ( преди 3 години )
    Абсолютно, ако познаваш автомобила и си що годе доволен, по-добре скъп ремонт, отколкото за части и след това да вземеш някой дарак. Това пък да набуташ някого целенасочено, въобще няма да коментирам каква свинщина е.
  • #11
    Горубляне ( преди 3 години )
    На Горубляне 80% от колите са със скрити дефекти. Мой познат си купи от там Е класа, която работеше, като часовник. Гледа я и майстор и пак нищо не видя, като проблем, включително и диагностиката. С купуването реши да и смени маслото и да я обслужи. До обяд колата беше готова. На сутринта на път за кат, биелата проби картера. Уж от Германия, с измислени сервизни книжки, както винаги. Но със заплахи от нападжии и прочие, джамбаза върна парите, но с 300 зора. Стара кола, е като котка в чувал.
  • #10
    Fury ( преди 3 години )
    Счупих автоматични скорости на Х5. Намерих в обява от катострофирала кола и ги купих за 1400 лв. Смениха я в сервиза, взеха още 200-300 лв. за труд и вече 2 година върви без проблем. Какво са вече 2000 лв? Една средна заплата!
  • #9
    Пешо ( преди 3 години )
    На скоро се сблъсках с такава дилема да продам ли старат кола за части или да я отремонтиран, колата е мерцедес 2000г, струва около 2500-3000лв, на прибиране от морето, 500км на посока, счупи двигател, заради дефектна водна помпа, ремонта ми излезе с части и труд 1650лв, като се замислиш е безмислена инвестицията, но на този етап нямах избор, да я хвърля за части в морга ще ми дадът 500лв, няма смисъл, аз да я продавам на части, нямам време, друга кола да купа ще излезе повече от 1650лв, кофти е
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Първо не ми е ясно как ще продадеш кола с явен проблем в скоростите, без да се разбере. Второ при две хиляди лв. ремонт, не знам каква трябва да е колата, че да не ги дадеш, а да си готов да понесеш загуба в пъти по-голяма. Мога да дам пример с проблем в предавка на ръчна кутия на Оутлендър, като колата се продава с повече от 2000 лв. по-ниска цена от останалите оферти, някъде за около 6 хил. Купена е за повече от 15000 лв., колко е налято по нея, трудно мога да кажа. Направете си сметка
fallback
Последни