IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво да очакваме от електрическата G-Class?

Всъдеходът запазва платформата на оригинала и получава голяма батерия

Всъдеходът Mercedes-Benz G-Class се предлага с двигатели с от четири до дванадесет цилиндъра, но ще дойде момент, в който легендарният Geländewagen няма да бъде достъпен нито с бензинов, нито с дизелов агрегат. Електрическата версия на модела ще излезе през 2024 година, но нейният концептуален вариант ще бъде представен още на автосалона в Мюнхен в началото на септември.


Mercedes-Benz EQG


Британското издание Autocar разри подробноси за това, какво ще се промени по модела при преминаването на електричество. За щастие, луксозният SUV, произвеждан от австрийската компания Magna Steyr, ще запази шасито си, което би трябвало да му гарантира същите всъдеходни способности, както и на версиите с двигатели с вътрешно горене.

Вместо да премине на платформата EVA, използвана за електрически модели като показания вече EQS и предстоящият EQE, бъдещият EQG ще се превърне във версия на ток на сегашната G-Class. Междуосието от 2890 мм е достатъчно за да побере голямата батерия с капацитет от 107,8 кВт/ч, която се използва за седана EQS (неговото междуосие е по-голямо - 3210 мм).

Използването на голяма по-голямата батерия няма да осигури същата ефективност и пробег на EQG, като това се дължи основно на формата на тухла, която има всъдеходът. Той ще запази досегашния си външен вид, като ще получи затворена решетка на радиатора в стила на останалите модели от семеството EQ. Броните и новите джанти също ще отличават електрическия вариант от стандартната G-Class, подобно на EQA и EQB, които са визуално отделени съответно от GLA и GLB.


Mercedes-Benz EQS SUV


Autocar твърди, че Mercedes ще предлага EQG изключително със задвижване на всички колела, което означава, че SUV-моделът с нулеви емисии ще получи два електромотора. Мигновеният въртящ момент, доставян от електродвигателите, ще помогне на автомобила да запази невероятните си способности както на пътя, така и извън него.

Германският производител вече е регистрирал търговските марки EQG 560 и EQG 580, което означава, че електрическият всъдеход ще бъде предлаган със задвижването на седана EQS. Това означава минимална мощност от 523 к.с. и 855 Нм.

Снимки: Autocar

0 от 500