IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите се сблъскаха с още един проблем

Поддръжката им се оказа доста по-скъпа от тази на конвенционалните модели

Шофирането на електрически автомобил има предимства ... и недостатъци. Докато много шофьори твърдят (особено по време на интервюта), че така ще спестят пари, проучване на компанията за анализи We Predict, показва обратното.


електромобили


Поддръжката на електрически автомобили струва доста повече от тази на превозните средства с двигател с вътрешно горене. Все пак се наблюдава тенденция, според която тази разлика избледнява с течение на времето. Ако се вярва на компанията, разходите по поддръжката на електрическите превозни средства са 2,3 и 1,6 пъти по-големи през първите 3 и 12 месеца след закупуването.

Ако електрическите превозни средства са по -скъпи за поддръжка през първата година, това се дължи на труда на механиците, които трябва да отделят два пъти повече време за диагностициране на проблема. Освен това те биха отделили 1,5 пъти повече време за ремонта и биха таксували 1,3 пъти по-скъпо труда си.

Според Рени Стивънс, вицепрезидент на We Predict, високите разходи за поддръжка на електромобилите се дължат отчасти на факта, че тези проблеми все още са нови за хората, които откриват проблемите и извършват ремонтите. Когато броят на механиците, познаващи добре електрически коли, се увеличи, нещата ще се нормализират и цените на услугите ще спаднат.

Към момента извършените ремонтни дейности засягат компонентите, свързани със зареждането и окабеляването. Компанията за анализ също така установи, че колелата на тези автомобили са склонни да се износват по-бързо поради по-голямото тегло.

Снимка: Motor1

0 от 500
  • #14
    23 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Добре че не сравняват теслата с S-klasseAMG. Така сметките ще им излязат още по удобни...
  • #13
    26 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Американската полиция е закупила Тесла модел 3 и го сравнява с бензинов Форд Експлорер. Въпреки че Теслата е с 15 000 долара по-скъпа, по-евтиният ремонт, поддръжка и зареждане правят разходите за Тесла с около 24 000 долара по-ниски за 4 години експлоатация.
  • #12
    20 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Глупости!!!
  • #11
    31 rate up comment 37 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Жалка и смешна е петролната мафия. С кеф гледам как се гърчи в пропагандата си срещу прогреса и чистата енергия.
  • #10
    27 rate up comment 11 rate down comment
    Ангел ( преди 3 години )
    Невероятна глупост, В тази статия няма една конкретна стойност за сравнение.
  • #9
    21 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Еми то е нормално да е по скъпо, давам пример със застраховките. Едно каско на Зое, което струва 60к лв, ще е 3к лв. За съответното Клио, което струва 30к лв, то каското е наполовина, демек 1500 лв. Пропорцията ще се запази през годините. Отделно описаното по горе в статията. Електричките са все още здраво набутване. Когато се доближат до цените на конвенционалните, поне дизеловите такива, може би ще си струват
  • #8
    30 rate up comment 7 rate down comment
    juliano76_bg ( преди 3 години )
    По-голяма глупост не бях чувал. Явно автора на статията хабер си няма от електромибили и грешно е интерпретирал инфо от чужди издания
  • #7
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Xa ( преди 3 години )
    Като са толкова тежки, слагат се едно бусови гуми и готово.
  • #6
    17 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Разбира се, като всяко ново нещо маржа ба печалба е голям и затова всички производители бутат натам. Първите хванати балъци ще плащат най-скъпо и след 10тина години нещата ще се нормализират. Дотогава разумното нещо е нова бензинка
  • #5
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Вярно е ( преди 3 години )
    Само до някъде! По-скъпа е първите няколко месеца, само че не за собственика, а за производителя, защото колата е в гаранция! Когато научат механиците си да работят по-бързо с електричките, няма да губят толкова пари!