IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите се сблъскаха с още един проблем

Поддръжката им се оказа доста по-скъпа от тази на конвенционалните модели

Шофирането на електрически автомобил има предимства ... и недостатъци. Докато много шофьори твърдят (особено по време на интервюта), че така ще спестят пари, проучване на компанията за анализи We Predict, показва обратното.


електромобили


Поддръжката на електрически автомобили струва доста повече от тази на превозните средства с двигател с вътрешно горене. Все пак се наблюдава тенденция, според която тази разлика избледнява с течение на времето. Ако се вярва на компанията, разходите по поддръжката на електрическите превозни средства са 2,3 и 1,6 пъти по-големи през първите 3 и 12 месеца след закупуването.

Ако електрическите превозни средства са по -скъпи за поддръжка през първата година, това се дължи на труда на механиците, които трябва да отделят два пъти повече време за диагностициране на проблема. Освен това те биха отделили 1,5 пъти повече време за ремонта и биха таксували 1,3 пъти по-скъпо труда си.

Според Рени Стивънс, вицепрезидент на We Predict, високите разходи за поддръжка на електромобилите се дължат отчасти на факта, че тези проблеми все още са нови за хората, които откриват проблемите и извършват ремонтите. Когато броят на механиците, познаващи добре електрически коли, се увеличи, нещата ще се нормализират и цените на услугите ще спаднат.

Към момента извършените ремонтни дейности засягат компонентите, свързани със зареждането и окабеляването. Компанията за анализ също така установи, че колелата на тези автомобили са склонни да се износват по-бързо поради по-голямото тегло.

Снимка: Motor1

0 от 500
  • #34
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Много жалки аргументи на петролната мафия и бай-гaньовците защитаващи таратайките с ДВГ
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Yankov ( преди 2 години )
    Във Ротердам (Холандия) градският транспорт вече е на батерии .На всяка крайна спирка са инсталирани зарядни станции които висят.Автобуса просто застава под нея вдига сорт пантограф и се зарежда докато трае почивката.
  • #32
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Yankov ( преди 2 години )
    Прочетох някои коментари за ел.автомобилите и стигнах до извода че се пишат от абсолютни лаици.Аз живея във Холандия и виждам как се решава въпроса със зареждането на ел.автомобилите.Който си купи такава кола безплатно му се инсталира зарядна станция, а ако живее в блок на паркинга до блока. Прочетох някъде че се обмисля и индукционно зареждане по време на движение по магистрала,така че на практика може да изминеш и 10.000 км без спиране (ако можеш да издържиш).
  • #31
    4 rate up comment 4 rate down comment
    petko5109@abv.bg ( преди 2 години )
    На всички които говорят за гаранция им пожелавам - всяка покупка да я ползват постоянно в гаранционен сервиз ,а не в употреба. А тока за тези електромобили кой ще Ви го достави?
  • #30
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Верно ли ( преди 2 години )
    Пълни глупусти
  • #29
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до 29 ( преди 2 години )
    който няма гараж, ще бръмчи с автобуса. Ясно, че биороботите, дет живеят в кошери не са го загрели още това, но лека по лека ще го загреят.
  • #28
    6 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пълни глупости карам тесла модел с 2020 Освен гуми друго не сменяш!!!
  • #27
    10 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Електричните ще станат масови когато на Земята останат само 1 милиард жители. Тогава място и ток ще има за всички.
  • #26
    22 rate up comment 11 rate down comment
    Незнайко ( преди 2 години )
    Моля, някой с електричка да обясни, ако живее в блок и няма гараж, където да я включи вечер след работа да се зарежда, какво прави. Представете си хилядите коли пред блоковете, ако бяха електрички, къде ще се зареждат нощем. Собственикът ще опъва кабел от терасата или през деня, в работно време ще дреме по час-два до някоя зарядна станция в града, за да зареди.
  • #25
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Батко ( преди 2 години )
    Миксер ще си купя когато бензина започнат да го продават тамо в аптеките .(както пряди 130 години )