fallback

Електромобилите се сблъскаха с още един проблем

Поддръжката им се оказа доста по-скъпа от тази на конвенционалните модели

Шофирането на електрически автомобил има предимства ... и недостатъци. Докато много шофьори твърдят (особено по време на интервюта), че така ще спестят пари, проучване на компанията за анализи We Predict, показва обратното.

Поддръжката на електрически автомобили струва доста повече от тази на превозните средства с двигател с вътрешно горене. Все пак се наблюдава тенденция, според която тази разлика избледнява с течение на времето. Ако се вярва на компанията, разходите по поддръжката на електрическите превозни средства са 2,3 и 1,6 пъти по-големи през първите 3 и 12 месеца след закупуването.

Ако електрическите превозни средства са по -скъпи за поддръжка през първата година, това се дължи на труда на механиците, които трябва да отделят два пъти повече време за диагностициране на проблема. Освен това те биха отделили 1,5 пъти повече време за ремонта и биха таксували 1,3 пъти по-скъпо труда си.

Според Рени Стивънс, вицепрезидент на We Predict, високите разходи за поддръжка на електромобилите се дължат отчасти на факта, че тези проблеми все още са нови за хората, които откриват проблемите и извършват ремонтите. Когато броят на механиците, познаващи добре електрически коли, се увеличи, нещата ще се нормализират и цените на услугите ще спаднат.

Към момента извършените ремонтни дейности засягат компонентите, свързани със зареждането и окабеляването. Компанията за анализ също така установи, че колелата на тези автомобили са склонни да се износват по-бързо поради по-голямото тегло.

Снимка: Motor1

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    Айде пак общи статистики, как ще сравняваш разходите при толкова много различни модели и условия, пробези.. Много ясно че в малка държава със скъпи горива или градско шофиране на късо електричката има предимства (Дания и др.). Тесла на батерии при големите разстояния и евтин бензин в САЩ някакси..
  • #23
    Jijo ( преди 3 години )
    Затова и големите фирми пуснаха на пазара гуми с по - висока резистентност на износване. След време(както и с ремонтите), ще се появят и нисък клас гуми за тролейчетата.
  • #22
    Mitaka barca ( преди 3 години )
    Стига с тия политически коментари. Тук говорим за автомобили от ново поколение. Като се усъвършенстват за бързо зареждане и по-голям пробег, какъв е проблема. Стига с тия пушещи димилници
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    По голяма тъпотия отдавна не бях чел,хахаха
  • #20
    Жалко ( преди 3 години )
    Дори да е истинско това изследване, то е ясно от кого е платено. Написаното са пълни глупости! Казвам го като собственик на plug-in хибрид и още 2 бензинови. Разликата е в пъти и не в посоката, в която пише.Освен това всичко може да се рециклира - питайте *** сънародници.
  • #19
    Това не е вярно ( преди 3 години )
    Всички имат 5 годишна гаранция, Тесла-7 годишна. Няма как, опростен до безкрайност автомобил, с пълната техническа възможност за дигитален контрол на всички възли и агрегати да те набутва повече от МПС с ДВГ. Дори след изтичане на гаранцията. Ако зареждаш и разреждаш разумно бстерията, тя ше изкара поне 15 години преди подмяната и с нова, което ще е основният разход. Но след 15 години точно там, нещата ще са поевтиняли тройно
  • #18
    Чоко ( преди 3 години )
    Аре пак алчна феодална имперска зомбираща руцкосавецка путлерофашистка хибридна Пропаганда за бг зомби руцкосавецките крепостни.
  • #17
    123 ( преди 3 години )
    А какво ще се случи с бракуваните електрон мобилни те не подлежат на рециклиране животът им е в пъти по малка от обикновените и не на последно място струват безбожни цени подмяната на двигателя им е Тошко колкото да си купиш друг автомобил да не говорим дефектът на батериите при по ниска температура се самозапалват
  • #16
    до 12 ( преди 3 години )
    .."срещу прогреса" и т.н. бла-бла... Едно време с тия приказки комунистите затриха цвета на нацията!!!
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    жалка пропаганда
fallback
Последни