fallback

Най-проблемните коли на възраст до 20 години

Класацията на британско издание е направена след допитване до 13 000 собственици

Британското автомобилно издание What Car? състави класация на моделите с най-много проблеми. Тя е направена след допитване до 13 000 собственици на авточобили, които е трябвало да съобщят за всички проблеми по тях, появили се през последните 12 месеца.

При изготвянето на списъка са задавани въпроси за стойността на направените ремонти, както и за тяхната продължителност. Освен това, създателите на тази класация са отчели и категорията на повредите – от най-прости до най-сложни, като в последните попадат тези на двигателя и трансмисията.

В допитването са участвали собственици на 175 различни модела от 31 марки. Цялата получена информация е анализирана и така е съставена класация за най-проблемните коли на възраст до 20 години. Автомобилите са подредени от най-малко чупливите към най-много, като след всеки от тях е посочен процент на надеждност.

Местата от 25 до 11-о заемат следните модели: BMW 2 Series Active/Gran Tourer (2015-досега) – 78,3%, Audi A6 (2011-2018) – 76,7%, Range Rover Sport (2013-досега) – 76,5%, Jaguar XF (2007-2015) – 76,5%, Volvo XC90 (2002-2015) – 75%, Volkswagen Golf (2009-2013) – 74,9%, Mercedes E-Class (2002-2009) – 74,9%, BMW 6-Series (2011-2018) – 73,7%, Opel Corsa (2006-2012) – 73,0%, Porsche 911 (2004-2011) – 71,9%, Ford Mondeo (2007-2014) – 64,8%, Mazda 6 (2007-2012) – 63,5%, Volkswagen Touran (2003-2015) – 63,3%, Citroen Grand C4 Picasso (2014-досега) – 61,7% и Volkswagen Tiguan (2007-2016) – 61%.

Топ 10 на най-проблемните модели до 20 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #50
    Радко ( преди 1 година )
    Имам рено клио за 10 години само консумативи съм сменял
  • #49
    Чук ( преди 1 година )
    Когато си кух и *** то е задълго)))))))
  • #48
    Ха ха ха хааа ( преди 1 година )
    Байновците Киичиро Тойода и Соичиро Хонда си умират от смях....
  • #47
    влад ( преди 2 години )
    По измислена класация не бях виждал,по тъпо тълкувани критерии също. Всички в топ 10 въртят по над 400 хил км без проблеми в мотора.Сигурно френските *** не са в класацията защото изданието не ги смята за коли!?
  • #46
    Специално за Opel Za ( преди 2 години )
    При този модел Opel Zafira B дизеловите двигатели на стават - скъпа поддръжка и скъпи части, като ефекта е нулев. За жалост не са надеждни ! По-добре бензин и евентуално газ, нито им е скъпа поддръжката, нито им са скъпи частите. Другият дефект който се появява при този модел е ръждата, за това много трябва да се гледа къде е карана.
  • #45
    Баязит ( преди 2 години )
    От Опел Зафира по надеждна кола несъм виждал това е кола?
  • #44
    анонимен ( преди 2 години )
    Имаме същата служебна шкода счуква се от каране и нищо и няма .
  • #43
    Кольо ( преди 2 години )
    Няма нито едно Рено .... обаче бг разбирач ще обясни как френнннските са най смотани....абе Голфу си е най убаффф хааааахааа
  • #42
    Пропов ( преди 3 години )
    Доста отгоре отгоре някак изсипана седи тази статия. Всеки от тези модели има по няколко опции за двигатели. Освен това "скъпи" ремонти от порядък на няколко стотин евро, за европееца са цени за нормално обслужване.
  • #41
    aaa ( преди 3 години )
    Доста се чупят немските коли, факт. Преди години карах Ауди А4, взех го на 7 години. За 60к км каране се счупи какво ли не. Като пари за ремонти не беше толкова фрапантно, но много време си загубих по сервизи.
fallback
Последни