fallback

Най-проблемните коли на възраст до 20 години

Класацията на британско издание е направена след допитване до 13 000 собственици

Британското автомобилно издание What Car? състави класация на моделите с най-много проблеми. Тя е направена след допитване до 13 000 собственици на авточобили, които е трябвало да съобщят за всички проблеми по тях, появили се през последните 12 месеца.

При изготвянето на списъка са задавани въпроси за стойността на направените ремонти, както и за тяхната продължителност. Освен това, създателите на тази класация са отчели и категорията на повредите – от най-прости до най-сложни, като в последните попадат тези на двигателя и трансмисията.

В допитването са участвали собственици на 175 различни модела от 31 марки. Цялата получена информация е анализирана и така е съставена класация за най-проблемните коли на възраст до 20 години. Автомобилите са подредени от най-малко чупливите към най-много, като след всеки от тях е посочен процент на надеждност.

Местата от 25 до 11-о заемат следните модели: BMW 2 Series Active/Gran Tourer (2015-досега) – 78,3%, Audi A6 (2011-2018) – 76,7%, Range Rover Sport (2013-досега) – 76,5%, Jaguar XF (2007-2015) – 76,5%, Volvo XC90 (2002-2015) – 75%, Volkswagen Golf (2009-2013) – 74,9%, Mercedes E-Class (2002-2009) – 74,9%, BMW 6-Series (2011-2018) – 73,7%, Opel Corsa (2006-2012) – 73,0%, Porsche 911 (2004-2011) – 71,9%, Ford Mondeo (2007-2014) – 64,8%, Mazda 6 (2007-2012) – 63,5%, Volkswagen Touran (2003-2015) – 63,3%, Citroen Grand C4 Picasso (2014-досега) – 61,7% и Volkswagen Tiguan (2007-2016) – 61%.

Топ 10 на най-проблемните модели до 20 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Петре, смени професията
  • #19
    Гошко ( преди 3 години )
    До 18Видяхме...Страшно са яки... Няма що...Пластмасови, скъпи *** за еднократна употреба...
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Нещо не е наред в тази класация - има прекалено много ФВ, Ауди, БМВ.. а всички знаем, че те са най-яките коли!
  • #17
    Чък Норис ( преди 3 години )
    Действително е срамно да се трият неудобни коментари. Наблюдавам, че действително на Цацар му се трият коментари. Независимо от мнението на журналистите в тази страница, не трябва да се трият коментари, ако в тях няма омразен език и нецензурни думи. Това не говори добре за страницата. Действително беше изтрит втория коментар на Цацар, който не харесах, защото действително в него беше прекалил с нападките върху Захариев и му се подиграваше за буквата О. По някога се прекалява с храненето тук.
  • #16
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Моето момче, във втория коментар който бях написал, ти изтри, си пишеше всичко. Някак изглеждаш безсилен, като пишеш анонимно. Обаче да знаеш, че сто пъти да ми махаш коментарите, веднага като мине времето за блокиране ще пиша пак. С,м,е,ш,н,и,к , ти си срам за за всички журналисти.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Цацарчо, не се оправдавай. Когато цитираш се пишат кавички, а когато иронизираш можеш да дадеш друг знак. И аз не съм Петърчо, акОмулаторче.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Която и 20 годишна бракма да хванеш отдавна е за ***, на всичко отгоре и замърсява като за световно. В музея или в моргата им е мястото.
  • #13
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Петърчо, лейко куха. Много е подло да пишеш от анонимни никове. 4 и 5 си ти и престани да ми триеш коментарите и да ме блокираш. Написал съм акумулатор с о, защото ти си го написал така. Но си изтрил втория ми коментар, в който си пояснявам иронията. Това, че ми триеш коментари и ме блокираш, няма да те направи грамотен и читав журналист.
  • #12
    до 3 и 9 ( преди 3 години )
    Fifth gear правиха сравнение между върхови коли от 90-те и чисто нови масови версии на същите модели. Да в почти всички отношения новата кола печели. А дори не е върхова срещу върхова. Вярно и цената е много различна. Но при спортните коли съм сигласен че старата е по-забавна пък нека да е по-бавна и по-спартанска. Да наблегна - не говоря за х20D или х класа 220CDI. A за нещо истинско шест цилиндъра бензин или хот хеч.
  • #11
    Немско бате ( преди 3 години )
    Не мога да повярвам, че немските коли, които имат толкова фенове в този форум, се оказват толкова ненадеждни. Това е гоооляма изненада. Цялата работа е в парите, които японските марки са наринали на това автомобилно издание, или които са дали на тези 13000 собственика, за да направят такава измислена класация. Вчера на бензиностанцията спря ромче с БМВ 530 2015 г и наля гориво за 20 лв - това е нивото на компетентност в България. Хем нямаш пари, хем нищо не разбираш от коли.
fallback
Последни