fallback

Най-проблемните коли на възраст до 20 години

Класацията на британско издание е направена след допитване до 13 000 собственици

Британското автомобилно издание What Car? състави класация на моделите с най-много проблеми. Тя е направена след допитване до 13 000 собственици на авточобили, които е трябвало да съобщят за всички проблеми по тях, появили се през последните 12 месеца.

При изготвянето на списъка са задавани въпроси за стойността на направените ремонти, както и за тяхната продължителност. Освен това, създателите на тази класация са отчели и категорията на повредите – от най-прости до най-сложни, като в последните попадат тези на двигателя и трансмисията.

В допитването са участвали собственици на 175 различни модела от 31 марки. Цялата получена информация е анализирана и така е съставена класация за най-проблемните коли на възраст до 20 години. Автомобилите са подредени от най-малко чупливите към най-много, като след всеки от тях е посочен процент на надеждност.

Местата от 25 до 11-о заемат следните модели: BMW 2 Series Active/Gran Tourer (2015-досега) – 78,3%, Audi A6 (2011-2018) – 76,7%, Range Rover Sport (2013-досега) – 76,5%, Jaguar XF (2007-2015) – 76,5%, Volvo XC90 (2002-2015) – 75%, Volkswagen Golf (2009-2013) – 74,9%, Mercedes E-Class (2002-2009) – 74,9%, BMW 6-Series (2011-2018) – 73,7%, Opel Corsa (2006-2012) – 73,0%, Porsche 911 (2004-2011) – 71,9%, Ford Mondeo (2007-2014) – 64,8%, Mazda 6 (2007-2012) – 63,5%, Volkswagen Touran (2003-2015) – 63,3%, Citroen Grand C4 Picasso (2014-досега) – 61,7% и Volkswagen Tiguan (2007-2016) – 61%.

Топ 10 на най-проблемните модели до 20 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #30
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе Дошо къде изчезна това оризарче или вече кара само колело???
  • #29
    анонимен ( преди 3 години )
    хаха, кефи ме как не триете селския като ви псува, хитро
  • #28
    анонимен ( преди 3 години )
    Евала на таз статия, значи не съм се набутал че карам италианка! Даже сега отивам да я ремонтирам, че задна скорост взе да хърка. Дано леко натягане на жилото реши проблема, абе друго си е да ти се скапе помпа на съединителя. Някакси е по-баровско.
  • #27
    анонимен ( преди 3 години )
    Евала на таз статия, значи не съм се набутал че карам италианка! Даже сега отивам да я ремонтирам, че задна скорост взе да хърка. Дано леко натягане на жилото реши проблема, абе друго си е да ти се скапе помпа на съединителя. Някакси е по-баровско.
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    Бе що не излизат коментарите тука, 10 пъти пиша и нищо
  • #25
    анонимен ( преди 3 години )
    Евала на таз статия, значи не съм се набутал че карам италианка! Даже сега отивам да я ремонтирам, че задна скорост взе да хърка. Дано леко натягане на жилото реши проблема, абе друго си е да ти се скапе помпа на съединителя. Някакси е по-баровско.
  • #24
    Ам ( преди 3 години )
    Евала на таз статия, значи не съм се набутал че карам италианка! Даже сега отивам да я ремонтирам, че задна скорост взе да хърка. Дано леко натягане на жилото реши проблема, абе друго си е да ти се скапе помпа на съединителя. Някакси е по-баровско.
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    Евала на таз статия, значи не съм се набутал че карам италианка! Даже сега отивам да я ремонтирам, че задна скорост взе да хърка. Дано леко натягане на жилото реши проблема, абе друго си е да ти се скапе помпа на съединителя. Някакси е по-баровско.
  • #22
    Шишо ( преди 3 години )
    Евала на таз статия, значи не съм се набутал че карам италианка! Даже сега отивам да я ремонтирам, че задна скорост взе да хърка. Дано леко натягане на жилото реши проблема, абе друго си е да ти се скапе помпа на съединителя. Някакси е по-баровско.
  • #21
    Шишо ( преди 3 години )
    Евала на таз статия, значи не съм се набутал че карам италианка! Даже сега отивам да я ремонтирам, че задна скорост взе да хърка. Дано леко натягане на жилото реши проблема, абе друго си е да ти се скапе помпа на съединителя. Някакси е по-баровско.
fallback
Последни