fallback

Най-проблемните коли на възраст до 20 години

Класацията на британско издание е направена след допитване до 13 000 собственици

Британското автомобилно издание What Car? състави класация на моделите с най-много проблеми. Тя е направена след допитване до 13 000 собственици на авточобили, които е трябвало да съобщят за всички проблеми по тях, появили се през последните 12 месеца.

При изготвянето на списъка са задавани въпроси за стойността на направените ремонти, както и за тяхната продължителност. Освен това, създателите на тази класация са отчели и категорията на повредите – от най-прости до най-сложни, като в последните попадат тези на двигателя и трансмисията.

В допитването са участвали собственици на 175 различни модела от 31 марки. Цялата получена информация е анализирана и така е съставена класация за най-проблемните коли на възраст до 20 години. Автомобилите са подредени от най-малко чупливите към най-много, като след всеки от тях е посочен процент на надеждност.

Местата от 25 до 11-о заемат следните модели: BMW 2 Series Active/Gran Tourer (2015-досега) – 78,3%, Audi A6 (2011-2018) – 76,7%, Range Rover Sport (2013-досега) – 76,5%, Jaguar XF (2007-2015) – 76,5%, Volvo XC90 (2002-2015) – 75%, Volkswagen Golf (2009-2013) – 74,9%, Mercedes E-Class (2002-2009) – 74,9%, BMW 6-Series (2011-2018) – 73,7%, Opel Corsa (2006-2012) – 73,0%, Porsche 911 (2004-2011) – 71,9%, Ford Mondeo (2007-2014) – 64,8%, Mazda 6 (2007-2012) – 63,5%, Volkswagen Touran (2003-2015) – 63,3%, Citroen Grand C4 Picasso (2014-досега) – 61,7% и Volkswagen Tiguan (2007-2016) – 61%.

Топ 10 на най-проблемните модели до 20 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    комунистите още много ще реват колко кофти е "електрониката" на новите коли, просто всичката електроника е на запада, навици какво да се прави, но повечето нямат против електрониката в новите телевизори и телефони
  • #9
    до 3 ( преди 3 години )
    визмай която и да е кола отпреди 90-те, аз ще взема нова кола от същия клас. Първо ще ги тестваме по завой и на писта, после ще тестваме спирачки от 200 до 0, от 100 до 0, после ще тестваме осветеност на фарове, после екстри и накрая сигурност - една срещу друга челняк. Да видим дали ти е верна теорията. Като почнете да ги пишете такива нелепици, щото нямате кинти да си купите и потдържате нова кола. 90-те ги дрънкаха същите, колко хубав бил голф 1-чка и мерцедес 123, нямало вече такива коли....
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    хаха, почнахте да слагате запетайки преди и-то все едно на английски пишете, неграмотници с неграмотниците
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    акумулатор е на немски, батерия е на английски, дали е проектирана с такава или онакава химия е все тая, на колко волта е все тая, дали е вързана серийно или паралелно е все тая, но отборът на тия неграмотници твърдеше, че реактивнените двигатели са чисто ДВГ, толкова си могат
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Има един интересен парадокс дето младите не го знаят. Новите коли са много технологични, много бързи, и много безопасни. Но са супер скучни и не са приятни за каране. Ако сега се качите на добре запазена спортна кола произведена в периода 1980-1999г. ще се изненадате каква динамика има и какво удоволствие от шофирането дава. Старите коли се усещат леки и пъргави и дават едно особено аналогово чувство за контрол. Новите коли са скучни.Дори скоростта не се усеща в тях.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Цацарчо, пише се акУмулатор. А сега да обясниш къде е разликата между акумулатора и батерията!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    селския, акумулатор и батерия са синоними, и без това сте прекалено неграмотни и невежи да правите разлика между каквото и да било
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    До 20 години са бракмите и ширпотребата. Над 20 години вече почват по хубавите автомобили. А 30+ годишните са класика. 1990г беше преломна година за много неща. Не само в политически план но и за световния бизнес много неща се промениха технологично. Колите преди 1990г се правеха по друг начин, сглобяваха се предимно ръчно и с много по високо качество. Фирмите си правеха сами повечето части и не разчитаха на доставчици от третия свят както е сега.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    За пасата са прави- за няма и 10-години и ми се налага да правя климатика.
  • #1
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Поне да бяхте сложили актуалните модели спрямо годините, които са посочени. Петърчо, там където гугъл преводач ти го е превел, като батерия, всъщност е акомулатор.
fallback
Последни