Предишното поколение на Toyota Land Cruiser 200 се появи в края на 2007 година, като се предлагаше с два V8 двигателя - усъвършенстван бензинов 4,7-литров 2UZ-FE със система VVT-i и нов турбодизел 1VD-FTV. Първият е оборудван с 5-степенна автоматична трансмисия, а дизеловият двигател получава автоматична скоростна кутия с 6 предавки.
Когато моделът беше актуализиран през 2012 година, бензиновият агрегат беше заменен с 4,6-литров двигател 1UR-FE, който се съчетава с 6-степенен автомат. Фейслифтът през 2015 година засегна екстериора и добави някои електронни системи. По специално, при движение по тежък терен една от колелата блокира, за да намали радиуса на завиване.
Какви са слабите и силните страни на легендарния всъдеход и за какво трябва да внимава купувачът при избора на този модел? На тези два основни въпроса отговор дава Антон Бондар, главен инженер на фирмата Tolex Tuning, която се е специализирала в ремонтите и поддръжката на Toyota Land Cruiser 200. Той коментира основно версиите с V8 двигател, тъй като такъв мотор не се предлага при новото поколение на всъдехода с индекс 300.
Проблеми при Toyota Land Cruiser 200 на старо (ГАЛЕРИЯ):
Познайте къде са скрити блоковете за управление на турбината? Зад десния преден калник, където има големи вентилационни отвори. Тяхното окабеляване може да бъде проблем, ако всъдеходът се използва в по-тежки условия. Актутаторите на турбината често се замърсява със сажди, ако колата е карана по-спокойно, а това може да доведе до излизане на целия детайл от строя. Самата смяна на турбината не е евтина.