IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S Plaid наистина го направи: 1.99 секунди!

Понеже компанията отказа да даде кола за нормален пътен тест, влогър си я купи

Новата Tesla Model S Plaid действително е способна да ускори от 0 до 100 км/ч за 2 секунди, както бе обещал Илон Мъск. Доказа го импровизиран уличен тест на Брукс Уайсблат от сайта DragTimes.


 
  
    
Eлектромобилът с три мотора и 1020 конски сили мощност вече бе тестван и от Motor Trend, записвайки едва 1.98 секунди за ускорение от 0 до 60 мили в час  (96.56 км/ч). Постижението обаче бе оспорено, защото по изискване на Tesla тестът стана върху специално подготвена за драг състезания повърхност.

За да не се съобразява с претенциите на производителя, Уейсблат просто си купи една Plaid, снабди я с прецизно GPS оборудване за измерване на скоростта и я тества по улиците.

Ако не ви се гледа цялото видео за доставката и подготовката на колата, можете направо да прескочите към седмата минута, където започват тестовете. Ще ви направи впечатление, че пътните знаци са старателно замазани във видеото, за което има много разумна причина: Уейсблат кара по нормални шосета и очевидно нарушава ограниченията на скоростта, така че полицията би могла да го глоби дори само на база на собствения му видеозапис, ако може да установи точното място.
 
   
Tesla Model S Plaid ускорение
  
     
Първият опит дава 2.21 секунди от 0 до 96 км/ч, а четвърт милята - класическата дистанция за драг - отнема 9.23 секунди. При втория опит времето е понижено до 2.14 секунди, а при финалния - до 2.16 секунди. Брукс прилага стандартния за драг рейсинга one foot rollout - правило, според което измерването на времето започва на един фут (30 см) след точката, в която автомобилът е още статичен. Пресметнато така, времето действително става 1.99 секунди.

Но дори и да пренебрегнем това, 2.14 секунди е забележително постижение за автомобил, който струва едва една пета от цената на способното на същите времена Ferrari SF90.


 

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Не не ( преди 3 години )
    Вижте времето на Страдале, то пада от Тесла и до 100 и на 400 метра! Това е!
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 14 ( преди 3 години )
    Пишеш лъжи Ферарито няма време 2 сек до 100км/ч а до 60мили в час тоест разликата прекалено малка за да се твърди че някой от двата модела е по-бърз по този показател а на 400 метра Теслата е по-бърза с около 0.2 сек
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 9 ( преди 3 години )
    Ами не, не го бие - ферари от 0 до 100 за 2 сек. Тесла от 0 до 96 за 2,14 сек. .... дори не можеш да възприемаш прочетеното драги!!!
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Муахаха ( преди 3 години )
    Ами ще пуснат Роадстъра!Дето трябваше да го пуснат минлата година, е го пуснат 2023 срещу ферари от 2021! Те щото ферари ще спят през това време!Аз никога не бих сравнил ферари с седан!Ама вие го правите!Ферари винаги ще е икона!Тесла винаги ще е миксер!Ако тесла се постарае да направи кола с такъв дизайн, качество и внимание към детайла, цената ще е 3 пъти над ферарито!!!!
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 3 години )
    Глупост е тийнеджърския ти мозък да мисли, че на всеки ще са му нужни 1000коня! Колкото и да напредната батериите за 1000 коня винаги ще са нужни повече ток и повече пикова енергия, по здрави задвижващи части за предадат тази мощност на гумите от колкото за 150-200 коня които са достътъчни на всяко семейство!Отделно,че данъчното облагане при масови ел.коли ще се промени и освен на коне, киловати ще се облагат и на КГ! Масовите коли и като сега ще с малко коне, лека батерия и среден пробег!
  • #9
    14 rate up comment 3 rate down comment
    До 9 ( преди 3 години )
    Абе като си почнал да ползваш Гугъл, ползвай до край! Страдалето разполага с един силов тракт!Който е способен на това което е способен - 2сек. от 0 до 100! Останалато е екстри!Боя, карбон, джанти и т.н.!Няма модификации! Теслата струва 127 000Евро! Сега, друг е въпроса, че всеки с 127 000 евро може да си купи Тесла, но не всеки с 423 000Евро може да си купи Ферарито!Но това му е чара на ферарито - след 30 години то ще струва 2 000 000 Евро, а теслата ..... просто няма да я има ...
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 5 ( преди 3 години )
    Ми ще го пуснат! Като почнат производството на Роудстър, ще пуснат срещу Ферари! И пак ще е на по-ниска цена от Ферари! Ти искаш да пускаш семеен седан, срещу хиперспортен автомобил на писта! Това че го бие на ускорение е достатъчно!
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 ( преди 3 години )
    Сам не знаеш колко глупости изписа!!!
  • #6
    0 rate up comment 10 rate down comment
    джъст -А- мен ( преди 3 години )
    Къде ли заминаха т.нар. германскиЙЕ супер-коли на техните премиум-производители?- наскоро ме попита моя приятел - ветъро... И простият и елементарен отговор дойде доста отдалеч, отвян нанякъде от самия вятър: ИМАШЕ ГИ НЯВГА, но уви, това вече е Време отдавна минало, сиреч бешело... ЩОТО - ДНЕС и СЕГА на дневен ред са трите емблематични машини, както всички ние тук добре си знаем: ЛеХъС+ТЕСЛА+GENESIS!
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    От 0 до 60 мили не е от 0 до 100 километра