fallback

12 честни отговора за електромобилите

Eкологични ли са, излъчват ли опасна радиация, ще станат ли по-евтини: да разсеем някои митове

Винаги сме се чудели с какво ще си запълват времето повечето хора, ако "Левски" и ЦСКА например западнат до степен да не предизвикват интерес. Вече не се чудим: новата линия на разделение и безкрайни спорове в обществото е ясна. Тя, разбира се, е "за" и "против" електромобилите.                        Съдейки и по собствения ни форум, разделението по този фронт става все по-явно, а споровете - все по-ожесточени. Което е странно, защото по наше мнение електромобилите днес по никакъв начин не би трябвало да предизвикват крайни емоции: те нито са достатъчно съвършени и безгрешни, за да извикват религиозна вярност, нито са толкова неприятни и недодялани, че да оправдаят омразата на бензиновите фанатици.

Всъщност, както обикновено е случаят с крайните мнения, и тези са плод по-скоро на недостатъчно разбиране и сляпо повтаряне на опорни точки. Ето 12 въпроса за електромобилите, на които непредубедени експерти се опитват да дадат максимално честни отговори.         12 откровени отговора за електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Споровете са ожесточени само в България и други източноевропейски страни, където яко лъха лобито на монополистите при горивата.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    eхо, хайде да не водите футболни спорове в тоя форум. Има толкова много други за целта :)
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Кое не е истина? Всичко което съм написал е истина, отборите са закрити,създадени са нови, политиците обединяваха силни отбори с по-слаби но любими отбори. След като пощенски клуб Динамо го преименуваха на Левски и уж стана първоприемник на закрития вече Левски, отбора бе слаб и веднага го обединиха със силния Спартак и Спортист и хоп отново нов клуб Левски Спартак., който пък става първоприемник на Левски, който пък е първоприемник на Динамо, който пък е първоприемник на Левски.. Такива работи.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Хората по градовете в Европа които живеят в блокове (както са повечето) ще си зареждат електромобилите само на бързите станции и няма да им пука особено за живота на батериите, щото ще ги карат макс до 5год. Така рециклирането на батериите ще се превърне в поредния екологичен проблем който сега даже не се засяга и не се пресмята в цялосната екологична оценка. Човечеството далеч не го е закъсало само с CO2 по темата екология, но нали там намериха добра бизнеш почва
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Хората по градовете в Европа които живеят в блокове (както са повечето) ще си зареждат електромобилите само на бързите станции и няма да им пука особено за живота на батериите, щото ще ги карат макс до 5год. Така рециклирането на батериите ще се превърне в поредния екологичен проблем който сега даже не се засяга и не се пресмята в цялосната екологична оценка. Човечеството далеч не го е закъсало само с CO2 по темата екология, но нали там намериха добра бизнеш почва
  • #9
    До 17 ( преди 3 години )
    Това твоето не са истини, а прикриване на истината с полуистини. Няма друг отбор в българския елит, който с целия си състав, щаб, собственик и лиценз да е кацнал на друг стадион в друг град. Пред медии и фенове да твърди, че е един отбор, а адвокатите му в съда да твърдят, че е друг. Нека говорим с факти!Както на теб ти се струва, че Лудогорец е с 20 фена, така и на някой английски запалянко му се струва, че Микре и "Левски" имат по 5. Въпрос на гледна точка.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    То и Левски няма от няколко десетилетия, Тоя клуб с името Левски е всъщност преименуван от Пощенски клуб Динамо. Локомотив Пловдив също, той е закрит преди 60г. В пловдив е имало клуб на арменците Славия Пловдив, после с обединение с др. отбори става Торпедо Пловдив, и след нови обединения Локомотив Пловдив. А Луноходец е едно изкуствено отборче с 20 фена, което ще изчезне с изчезването на Домусчиев. Ако ще си говорим истини, да ги казваме целите.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    ЦСКА вече няма, а "Левски" западна тотално, така че това вече се е случило. Новите български лидери са Лудогорец, Локо Пд, Микре Юнайтед и Арда.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе истината си е че не стават за магистрали, Те могат да станат ама трябва по магистралите начесто да има зарядни станции, които са бързи и за 20мин. ти качват ток за 100км. ама ти таковат мамата на батерията. То ни така, ни иначе. Реално със 1-2 спирания за зареждане на батерията, пътя от София до Бургас може да ти се увеличи с 1 час, в зимни условия може и с 2 часа. За дълъг път ДВГ е без алтернатива. Ел. колата все още си остава градски автомобил.
  • #5
    до 10 ( преди 3 години )
    Да, на магистралата се пънат, и после като стигнат завой, спирачки, 30 км/ч и по средата на пътя, да не ги ухапе мантинелата :D
fallback
Последни