fallback

12 честни отговора за електромобилите

Eкологични ли са, излъчват ли опасна радиация, ще станат ли по-евтини: да разсеем някои митове

Винаги сме се чудели с какво ще си запълват времето повечето хора, ако "Левски" и ЦСКА например западнат до степен да не предизвикват интерес. Вече не се чудим: новата линия на разделение и безкрайни спорове в обществото е ясна. Тя, разбира се, е "за" и "против" електромобилите.                        Съдейки и по собствения ни форум, разделението по този фронт става все по-явно, а споровете - все по-ожесточени. Което е странно, защото по наше мнение електромобилите днес по никакъв начин не би трябвало да предизвикват крайни емоции: те нито са достатъчно съвършени и безгрешни, за да извикват религиозна вярност, нито са толкова неприятни и недодялани, че да оправдаят омразата на бензиновите фанатици.

Всъщност, както обикновено е случаят с крайните мнения, и тези са плод по-скоро на недостатъчно разбиране и сляпо повтаряне на опорни точки. Ето 12 въпроса за електромобилите, на които непредубедени експерти се опитват да дадат максимално честни отговори.         12 откровени отговора за електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #24
    TSLA ( преди 3 години )
    Поздравления за статията! Единствено грешите с фактите в т.9. 1. Никой производител не ограничава клиентите си да ползват DC (бързи зарядни) 2. Драстично намален капацитет при бързо зареждане - няма такова нещо при колите с активно *термоуправление на клетките. На Спapк поддръжката колите ги закачат основно на DC - не са се оплакали, освен от нисаните (*нямат термо). 3. Всеки производител дава 8 г./160 хил. гаранция с изключение на Тесла - там е без ограничение в пробега. Мини ако искаш 2 млн.
  • #23
    raiders ( преди 3 години )
    Карам само градско, 3 в годината имам море и почивки за повече от 500км, идеален кандидат за ел. кола. Дачия Спринг 300км градско, 33к лв. чисто нова с гаранция 5г. и 100к км, много се замислям. Всеки купува според потребностите си, иначе ми харесва Мерцедес Ц w205 и Ауди А4 Б9, нова Шкода Октавия....цената е все същата.
  • #22
    до 25 ( преди 3 години )
    Точно там. Само че няма как да го знаеш, ако източниците ти са само туитъра на илон и групата
  • #21
    *** ( преди 3 години )
    ***,ти по далеко от носа си НЕ ВИЖДАШ,дори и тук ти пишат хората които разбират ти продължаваш с твоите глупости...ти тесла карал ли си или само мъск каквото ти е казал ??? И сега пак започваш със "ЩЕ ТОВА,ЩЕ ОНОВА,БАТЕРИИ МИЛИОННИЦИ" И още куп простотии и небивалици.слабите места на електричките НИКОГА НЯМА ДА ги оправят,колкото и да ти е трудно да го приемеш...вече от 100 + години не могат да стигнат ДВГ
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    До 28 - Наввядкъе? Не и в развитите страни. Не и в САЩ, в Дания, в Норвегия, в Германия, в Австрия ...
  • #19
    до 23 ( преди 3 години )
    Лъха лобито на бабината ти хурка. Навсякъде хората са скептични, защото технологията още не е готова, и се налага правителствата да ги плашат със забрани и да им сипват по 8-10 хиляди евро бонус.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    " но това е факт от 120 на 150 км. теслата и пада пробега от 430 на 280. "150 км е ... забранено. А реално - в колко от нашите пътиша подържаш повече от 110-115? Не, чеснто? Имаш едни 30-40 км, дето можеш да го направиш и това е, ако няма трафик. Или ще ми кажеш, че всеки ден пътуваш по 1000 км, без почивка? Ако е ткаа - ем супер, не са за теб тея коли. Печелиш спора. Ама за 90% от населението, ще са супер.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    "Не ви знам дали сте забелязали, но в дясната лента по нашите магистрали е пълно с електрички в дясната лента с 90. "Знам, че има 200 Тесла в България, няколко от новото Порше и останалото са Рено и Нисан, така че е малко трудно, да видя много електрически коли
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    До 15Зависи от автомобила. Потърси в YouTube Tesla Bjorn - Пича е норвежец, кара на температури от 5-6 до -15 градуса редовно, минава стотци, понякога и хиялди километри с какви ли не ел. коли. Тества колко време се зареждат, коло можеш да минеш с една или друга скорост, на колко можеш да ги топлиш през зимата ...Общо взето, LR версийте на Тесла след 2019-а, са МНОГО добри за такива условия. София-Бургас, дори и на -15 градуса, ще ги вземе без почивка.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    До 20 Поне из Копенхаген везе има зарядни в някой квартали. Паркираш си колата до едни "постове" със зарядни и QR код. Сваляш апликацията, сканираш, свързваш клата с поста и се зарежда с 22 KWh, което не е "бързо", но дори и на 1% да си, с някаква 100 kwh Тесла S, пак ще заредиш за не повече от 5 часа, което за градски условия е абсолютно ОК. Renault Zoe и подобни се зареждат с по 50% за час някъде. Ползват се масово от живущите. Идеята е, на всяко парко мясот, да изкарат зарадна станция ...
fallback
Последни