fallback

12 честни отговора за електромобилите

Eкологични ли са, излъчват ли опасна радиация, ще станат ли по-евтини: да разсеем някои митове

Винаги сме се чудели с какво ще си запълват времето повечето хора, ако "Левски" и ЦСКА например западнат до степен да не предизвикват интерес. Вече не се чудим: новата линия на разделение и безкрайни спорове в обществото е ясна. Тя, разбира се, е "за" и "против" електромобилите.                        Съдейки и по собствения ни форум, разделението по този фронт става все по-явно, а споровете - все по-ожесточени. Което е странно, защото по наше мнение електромобилите днес по никакъв начин не би трябвало да предизвикват крайни емоции: те нито са достатъчно съвършени и безгрешни, за да извикват религиозна вярност, нито са толкова неприятни и недодялани, че да оправдаят омразата на бензиновите фанатици.

Всъщност, както обикновено е случаят с крайните мнения, и тези са плод по-скоро на недостатъчно разбиране и сляпо повтаряне на опорни точки. Ето 12 въпроса за електромобилите, на които непредубедени експерти се опитват да дадат максимално честни отговори.         12 откровени отговора за електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #44
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    И година по-късно пак не са екологични!
  • #43
    Леввлад ( преди 2 години )
    1.Тези електрички са по тежки от другите автомобили,и ще има повече произшествия.2.Акомулаторите при преработката,отделят МНОГОКРАТНО пъти повече вредни вещества.3.Като са ТОЛКОВА ЗАГРИЖЕНИ за околната среда ТЕЗИ
  • #42
    ГГГ ( преди 3 години )
    Всичко се повтаря до безкрай ,керванът си върви с кучешкият ***.И имаше с москвичи и лади бяха голяма работа.После имаше чат пат такива с 15г.опели алфи и тн.те станаха голямата работа ,после някои скочиха на висок клас таралясници и са голямата работа ,сега ще дойдат на мода пластмасовите играчки наречени електромобили С вкарването ни в матрицата трябва да се хранят производителите на всичко направено с живот за 5,6г перални ,телевизори,ел мобили.Ние в Бг сме гол.работа ,но пак най малки.
  • #41
    ГГГ ( преди 3 години )
    Лидерите и по умните хора знаят ,че човечеството доста е закъсняло с мерките за екологията и нещата са безвъзвратно изтървани и всичко върви ускорено към гибел .И то се вижда навсякъде.Целта е до края на света хората да бъдат в максимална степен вкарани в матрицата и колкото повече си в нея ,толкова по златоносна кокошка си .Един ще си купи електромобил за да се покаже че е актуален ,и уж да покаже колко мисли в кавички за природата уж,пък дефакто мисли за своето его..Но за други е сметката нак
  • #40
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    "При разумна експлоатация повечето електромобили губят между 5 и 10% от капацитета си за 50 000 км пробег" - с други думи на 100 или най-много на 200 хил км си с тоталщета и ще трябва нова батерия. А нека сме наясно, че единици са собствениците, които експлоатират разумно!
  • #39
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Ако става дума за 10-20 милиона електрички то тогава само в европа 300тина милиона шофьори ще трябва да станат пешеходци. Мрежата ако може да поеме 20 милион - до 320 има доста съществена разлика!
  • #38
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Не, не са икономични. Да, токсични са. И не няма да поветинеят! Измамата на десетилетието, че това решава проблемите с екологията! Задълбочава ги и то драстично!
  • #37
    Гост ( преди 3 години )
    Както изглежда основната цел не е екологичността , закрепостяване на населението. Добре дошли в новият феодален строй
  • #36
    анонимен ( преди 3 години )
    Стратегията на много производители да слагат малки батерии е грешна. Добрите продажби на Тесла несъмнено е поне отчасти защото Тесла са един от малкоте производители които не гледат на елекромобила като на градски автомобил.
  • #35
    До коментара " ( преди 3 години )
    Да, в града обикновено и 50 км на ден са напълно достатъчни. Но проблемът е, че много малко хора имат пари за 2 автомобила. Да, до морето или в чужбина ще ходиш рядко, но като се случи да пътуваш, искаш да си ползваш колата, а не да наемаш кола под наем за куп пари с която ще имаш и куп ограничения за това дали можеш да караш в чужбина, дали можеш да я качваш на фериботи и за всяка драскотина може да се наложи да плащаш или да плащаш скъпа застраховка.
fallback
Последни