fallback

Tesla поиска 16 000 долара за ремонт, който другаде излезе 700

Собственикът на електромобила трябваше да търси други варианти (ВИДЕО)

Едно от най-големи най-големите притеснения сред желаещите да притежават електромобил, освен високата му цена и сравнително ограничения пробег, са разходите за бъдещи ремонти. Именно на тях е посветено любопитно видео, което се появи в YouTube-канала Rich Rebuilds.

В него Рич Бенау, който има сериозен опит с електромобилите на Tesla, разкрива доста любопитна случка. Тя показва каква е разликата в цените за ремонт в официално дилърство на марката спрямо обикновен сервиз. В случая сумата е направо зашеметяваща.

Блогърът разказва, че по време на пътуване се е повредил фланеца на батерията на Model 3 и се е наложила да потърси помощ в сервиз на производителя. Там експертите са искали да заменят акумулатора срещу 16 000 долара (почти половината от цената на колата като това), като уверили нейния собственик, че няма как той да бъде ремонтиран. И тъй като повредата е по вина на водача, гаранцията не покрива ремонта.

Това кара блогъра да търси други варианти и той посещава малък частен сервиз, където само срещу 700 долара повредата на батерията е отстранена, като механиците използват обикновен месингов обков от близката железария. Те просто премахват фланеца и свързват маркуча на охлаждащата система в точката, където е била увредена батерията.

От сервиза уверяват клиента си, че ремонтът е напълно безопасен и той ще може спокойно да кара своя Model 3. И което е още важно – отстраняването на проблема излиза 23 пъти по-евтино, отколкото в официален сервиз на Tesla.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Когато си юридическо лице и отговаряш за извършените ремонти - не магериш нищо, а само подменяш с ново. Да, сръчко ще ти измагери нещо за без пари, но гаранция-Франция
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Едните предлагат смяна на цялата батерия с нова другите просто е ремонтират. Официалния сервиз просто не предлага ремонт, затова е такава разликата.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами така са всички официални сервизи, цъкат на компа. Развалена скоростна кутия ми казаха 20000 лв. За смяна . В "гаражен" сервиз майстора я отвори смени нужните части и вече близо 60000 км. без проблеми за цена 800 лв. То в прочем в офиц. сервизи няма и майстори те са механици занаят само да работят с гаиковерта развъртат болтове и завъртат и кот се получи божа работа.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Не те знам тинтири ли,минтири ли си ...или форумен провокатор...как те търпят околните ти не знам. Ако на теория те пипна, ще те изнасиля.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Тоя нипел дето му го слагат струва 1-2 лв в железариите и една вътрешна резба направи и изпразни системата. Как не го досрамя да му вземе 700 долара, този ремонт повече от 70 долара не струва.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Ми то в официалните сервизи е така от край време. С двг човека отива с дребен проблем и те му сменят накрая съединител. За Тойота става въпрос, щом била на 100 хил. км трябвало да се смени, е това ако не е рекет незнам.
  • #7
    Гостилничаря ( преди 2 години )
    Всичко опира до един счупен пластмасов конектор на охлаждането на батерията. В сервиза го отрязват до здраво, навиват вътрешна резба в пластмасата и завиват там нипел със същия бързоразделител към тетката, по която охладителната течност циркулира от/към батерията. И теслата иска да сменя цялата батерия, щото Мъск иска частен остров в океана и частна планета в космоса. Наистина доста хляб има да изядат "зелените" технологии докато станат достъпни....
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    До 2 и 3: Вярно е, че всеки производител иска да заменя с ново... но при гръмнал двигател обикновено заменят цялата кола по гаранция, а тук имаме еквивалента на гръмна мотор. А мотор в гаранция трудно гърми по твоя вина, защото обслужването е по график - а тук имаме подмяна заради елементарна щета - това в конвенционален автомобил няма как да се случи!
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Тука е минало с ремонт, в повечето случаи проблемите са батерията се решават с нова, а за 8 годишна кола това си е тотал щета. Скоро имаше друг подобен случай с Модел Ес Пърформънс, който не зареждал и обявената цена е била 20 зелени бондета. А статия мисля от днес от албиона казваше, че без цялостна замяна на преносната мрежа няма как да се мине към чиста енерги. Свидетели сме на измамата на века!
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Електрическите коли няма да станат евтини и масови докато не бъде решен проблемът с батериите. Трябва да се изобрети някаква съвсем нова и революционна технология при която да има много по голяма енергийната плътност. Примерно батерия с тегло 200кг. да доставя 100 кв/ч и да струва 2-3хил. долара. Зареждането да става за 10 минути. Много сме далеч от това.
fallback
Последни