fallback

Tesla поиска 16 000 долара за ремонт, който другаде излезе 700

Собственикът на електромобила трябваше да търси други варианти (ВИДЕО)

Едно от най-големи най-големите притеснения сред желаещите да притежават електромобил, освен високата му цена и сравнително ограничения пробег, са разходите за бъдещи ремонти. Именно на тях е посветено любопитно видео, което се появи в YouTube-канала Rich Rebuilds.

В него Рич Бенау, който има сериозен опит с електромобилите на Tesla, разкрива доста любопитна случка. Тя показва каква е разликата в цените за ремонт в официално дилърство на марката спрямо обикновен сервиз. В случая сумата е направо зашеметяваща.

Блогърът разказва, че по време на пътуване се е повредил фланеца на батерията на Model 3 и се е наложила да потърси помощ в сервиз на производителя. Там експертите са искали да заменят акумулатора срещу 16 000 долара (почти половината от цената на колата като това), като уверили нейния собственик, че няма как той да бъде ремонтиран. И тъй като повредата е по вина на водача, гаранцията не покрива ремонта.

Това кара блогъра да търси други варианти и той посещава малък частен сервиз, където само срещу 700 долара повредата на батерията е отстранена, като механиците използват обикновен месингов обков от близката железария. Те просто премахват фланеца и свързват маркуча на охлаждащата система в точката, където е била увредена батерията.

От сервиза уверяват клиента си, че ремонтът е напълно безопасен и той ще може спокойно да кара своя Model 3. И което е още важно – отстраняването на проблема излиза 23 пъти по-евтино, отколкото в официален сервиз на Tesla.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #23
    до фенбой 24 ( преди 3 години )
    Те само тесла правят електрички, нали?
  • #22
    до Попов ( преди 3 години )
    не били ръководени от знания?ти видял ли си им двигателите? а останалите разработки? след 15 години няма да се регистрира друго освен електрички - какво щ правиш тогава?
  • #21
    Пропов ( преди 3 години )
    То един разумен човек Тесла никога няма да си купи. Една изкуствено създадена фирми, водена от утопична свръх амбиции , а не от знания и опит. Там не е важно какво и как го правиш, важно е да стане бързо и да е сензационно. Аз никога няма да кача себе си, семейството и близките си в такава бутафория.
  • #20
    Норге ( преди 3 години )
    В едно изречение-Тесла,Ейпъл,Айфон,Кока кола,Тръмп,Хуавей рестрикции-Благодаря!Затова скоро Шаоми ще са първи.Вече имат телевизори,лично имам 65 инчов такъв.Скоро се готвят да пускат коли и хеликоптери.Тротинетки и прахосмукачки отдавна имат.А горките айфончета с трошливи дисплеи като фафли...Досега нямам нито една пукната Моторола дори.А са летали и падали много.И то без протектор отпред.Тесла също са доста бъгави коли.Xpeng !
  • #19
    Норге ( преди 3 години )
    Това с Теслата е като с Айфона.Да му мислят "богаташите".Аз си карам на Андроид.Досега само Мотороли и Шаоми ползвам.Отворен код и чист андроид.
  • #18
    Норге ( преди 3 години )
    Щом има *** будали да си купуват Тесла,ще има и тарикати да ги скубят.От седмица съм с нова КИА соул .На 200 км я купих.7 години гаранция,204 конски сил7,64 кв часа батерия,450 км пробег.
  • #17
    v-1 ( преди 3 години )
    Това не е новина а нормална практика, както са го написали и друи колеги.И естесветно, че ел. автомобилите се обсулжват по евтино от конвенционалните ДВГ такива.
  • #16
    До 17 ( преди 3 години )
    Абсолютно си прав. Спомням си как в студентските ми години, възникна повреда в автомобила ми. Оказа се вакуум помпа. В сервиз на съответната марка искаха 600лв, което за тогава и особено за мойте възможности беше огромна сума. Отидох в един сервиз, човека за 2 мин. разглоби помпата пред мен. Оказа се напълно елементарно - вътре има оплатнение, което с годините се разпада. Подмени го с ново и събра помпата. И до ден днешен този автомообил си е в движение и няма никакви проблеми.
  • #15
    Анонимен ( преди 3 години )
    Без да съв фен на ел. автомобилите. Трябва да кажа, че описаното в статията е политика на всички марки в наши дни с една единствена цел - печалба. Всеизвестен факт, е че много от компонентите в автомобилите, не е необходимо да бъдат заменяни, а подлежът на елементарен ремонт. Но едно е да продаваш ремонтен комплект за 20 долара, а друго целият компонент за 200 долара.
  • #14
    Батко ( преди 3 години )
    На теслата дръжката дръжката :)
fallback
Последни