IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво под капака трява да се мие редовно въпреки препоръките на производителя

Чистота на тези агрегати и системи е от жизненоважно значение за здравето на автомобила

Повечето автомобилни производители категорично не препоръчват, а дори и забраняват да се мие отсека на двигателя, тъй като това може да нанесе сериозна вреда на мотора и на свързаните с него системи. Дилърите също не препоръчват подобри процедури, но въпреки това, някои агрегати, разположени под предния капак, задължително трябва да бъдат почиствани редовно. Това е единственият начин, върху тях да не се събира мръсотия и така те да могат да служат безотказно за по-дълъг период от време.

Експерти подчертават, че чистотата на тези системи е от жизненоважно значение за автомобила. Ако са покрити к мръсотия, те започват да не функционират правилно и това се отразява на цялата работа на автомобила. Затова и измиването им е много важно, но трябва да се знае и как да се извършва то, за да бъдат избегнати бъдещи неприятности.

Кои детайли под капака на двигателя трябва да се мият редовно (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Фастер ( преди 3 години )
    Номер на двигателя??????Тая простотия я има само у милиционерска България!Алооо осъзнайте се ,ДВГ е консуматив НАВСЯКЪДЕ ПО СВЕТА!
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 3 години )
    Хахахаха.......Това го е писал някой собственик на автокъща в Горубляне
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хахахаха хахахаха,......
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Как ( преди 3 години )
    Верно са руски пидалски тъпни... С тва миене да си докарате само проблеми който нямаше да ги имате ако не сте чели тая русла шитня..старите дизели и масквичи така ги миеха и чакахада изсъхнат. Ако имаш компресор духни да паднат листата, и с едно парцалче там където е нужно забърши. *** *** са. Ама сайта на е Дидо пеевски руска ***
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Wtf ( преди 3 години )
    Не съм много сигурен че кабелите е редно да се мият. Обикновено те имат изолация която ги пази от мръсотия и окиси, обаче вода или препарат попаднал в кабелните букси си е сериозна предпоставка за окиси и главоболия след това.
  • #7
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То неграмотност по български език, то техническа неграмотност, то чудо !
  • #6
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Владо ( преди 3 години )
    Не е за подценяване и нагар-а по клемите на акумулаторната батерия.Това, че понякога се покриват с окиси тези клеми, не значи че имат нагар...Стигне ли се до нагар по тях е вече страшно.
  • #5
    19 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пепи,в превод интеркулер означава междинен охладител на въздуха. Като кажеш интеркулер е все едно да кажеш радиатор за охлаждане на въздуха.Не казвай инетркулер и радиатор в едно изречение защото е тъпизъм,както колегите са те осмели в коментарите и с право.
  • #4
    24 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Така е радиатора на интеркулера, мотора на двигателя, кормилото на волана и монитора на дисплея трябва да се поддържат винаги чисти.
  • #3
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Интеркулера имал радиатор?! Още колко имам да уча