IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

50-те най-надеждни употребявани автомобила на пазара

Всеки един от тези модели на възраст до 8 години си заслужва покупката

Британското издание What Car публикува списък от 50 автомобили, които не би трябвало да създават проблеми на собственика си дори след няколко години експлоатация. Според британските ни коли, именно на тях трябва да се обърне внимание при избора на употребявано превозно средство.


повреди


Самият списък е съставен след допитване до собствениците на автомобили, в което са участвали повече от 13 000 души. Те е трябвало да отговорят на експертите, като отбележат неизправностите, с които са се сблъсквали през последните 12 месеца, а също така и да посочат продължителността и стойността на ремонта.

Любопитното е, че 3 от моделите показват 100% надеждност. Като цяло нито един от 50-те автомобила в списъка няма резултат под 95,6%, което си е доста висок показател. Умишлено всички коли са на възраст до 8 години, защото именно те представляват около 50% от всички покупки на употребявани автомобили във Великобритания.

Ето моделите, разположени на местата от 50-о до 41-о: Audi Q5 (2017-досега) – 95,6%, Renault Captur (2013-2019 година) – 95,6%, Porsche Macan (2014-досега) – 95,7%), VW T-Roc (2018-досега) – 95,7%, Seat Leon (2013-2020 година) – 95,8%, Skoda Kodiaq (2013-2020 година) – 95,9%, Skoda Octavia (2013-2020 година) – 95,9%), Mini Hatchback (2014-досега) – 96%, Ford C-Max (2011-досега) – 96,1%, Mazda 6 (2013-досега) – 96,2%.

Местата от 40-о до 31-о заемат: Skoda Karoq (2017-досега) – 96,3%, Volvo XC40 (2017-досега) – 96,3%, Ford Focus (2018-досега) – 96,4%, Mazda CX-5 (2017-досега) – 96,4%, Mazda 2 (2015-досега) – 96,5%, Mercedes-Benz E-Class (2009-2016 година) – 96,5%, Jaguar I-Pace (2018-досега) – 96,7%, Lexus RX (2009-2016 година) – 96,7%, Skoda Fabia (2015-досега) – 96,7%, Opel Mokka (2012-2019 година) – 97,6%.

В следващата десетка – от 30-а до 21-а позиция попадат: BMW 2-Series Coupe/Convertible (2014-досега) – 96,8%, Alfa Romeo Giulia (2016-досега) – 96,9%, Honda Jazz (2015-досега) – 96,9%, Volkswagen Tiguan (2016-досега) – 96,9%, Suzuki SX4 S-Cross (2013-досега) – 97,1%, Ford Mondeo (2014-досега) – 97,2%, Toyota Auris Hybrid (2013-2019 година) – 97,2%, Hyundai Ioniq Hybrid (2017-досега) – 97,3%, Volvo XC40 (2017-досега) – 97,7%.

На местата от 20-о до 11-о се нареждат: Kia Picanto (2011-2017 година) – 98%, Mazda CX-3 (2016-досега) – 98%, Mazda CX-3 (2016-досега) – 98%, Mercedes-Benz GLA (2014-2020 досега) – 98%, Skoda Superb (2016-досега) – 98%, Volkswagen Up! (2012-досега) – 98%, BMW X1 (2015-досега) – 98,1%, Toyota Corolla Hybrid (2018-досега) – 98,2%, Lexus CT (2011-досега) – 98,3%, Lexus IS (2013-досега) – 98,4%.

Топ 10 на най-надеждните автомобили до 8 години (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Затова най-надеждна е каруцата! Няма случай на каруца да изгори електронен блок или да се повреди климатроника! Купувайте каруци!
  • #8
    17 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 2 години )
    Карал съм и нови, и стари коли. Разликата е, че старите знаеш как да ги оправиш. Но се чупят повече. Просто имат много по-малко части, които са и по-прости. Затова на хората им се струват лесни за поддръжка. Ама да не припомням как се прави центровка на път и как се чисти карбуратор! Това не може да се случи на нова кола! На сегашната ми кола например в огледалото влизат кабели за подгряване, за настройка, за прибиране, за мигач, за термометъра. Първата ми кола дори нямаше дясно огледало!
  • #7
    5 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    На всички е ясно че старите коли са по добри от новите. Колкото по стара толкова по здрава. Чисто новите не стават за нищо. Скъпи са и много се чупят изненадващо. За да се оправи една нова кола трябва първо да минат поне 10 години, и да се тества колата 150-200 хил. км от първия собственик, да се оправят всички дефектни части и да се освободи напрежението в частите. После вече е готова за каране в България.
  • #6
    15 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Значи Дачия, Хюндай и още там подобни били най-надежните?!? НЕма шанс да повервам!! .. Опа, то било британска класация - ясно значи!
  • #5
    12 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    На всички що-годе интелигентни хора им е ясно, че съвременните коли са супер надеждни, само бедните мишки, каращи 20 г. японски коли си мислят, че не е така, защото най-големият им страх е сакън нещо да не се счупи, че нямат 1 лв. да си оправят колата.
  • #4
    20 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 и 2 ( преди 2 години )
    Други вицове за разказване имаш ли?И аз съм живял по времето на руските коли. По-голям *** не съм виждал! Ладата беше прилична не за друго, а защото там руснаците не бяха крали, а си бяха платили лиценза на Фиат. Всяко стара кола е лесна за поддръжка, но безопасност, комфорт и икономичност са мираж. Освен това постоянно има нещо за правене по иначе простото устройство. Съвременните кори са адски сложни и въпреки това много повече безпроблемни.
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Напишете в тубата "KIA Optima GT-Line 2016: ВТОРАЯ капиталка" и дотам с качеството на корейките, особено тея с директно впръскване са им тотал щета.
  • #2
    7 rate up comment 28 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    При добра подръжка по здрави от руските коли произведени в СССР няма! Доказано е през последните 50 години. На първо място по качество са руските коли, на второ са японските после са американските, корейските и на последно място са европейските от който английските и италианските са най зле. Навремето шведите правеха качествени но това отдавна приключи.
  • #1
    5 rate up comment 30 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Lada 2101. Закупена през 1975г. Навъртени са общо 225 000 км. и до днес е в движение и за целия този период са сменяни само консумативи. Спирачки, съединител и масла. Даже до скоро си беше с оригиналните гуми които все още имат 2мм грайфер и не са много нацепени. Разбира се стои в топъл гараж и е защитена от ръжда и пряка слънчева светлина.