IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 неща, които трябва да знаете за "българския" електромобил e.GO

Милиардерска фамилия от Северна Македония осигурява капитала за инвестицията

Министърът на икономиката Кирил Петков и председателят на борда на директорите на Next.e.Go Mobile Али Визваеи подписаха меморандум за строителството на завод за електрически автомобили в Ловеч. Инвестицията на германския стартъп ще е на стойност 140 милиона евро.
 
   
е.GO, Ловеч, Кирил Петков
Министър Кирил Петков пред визуализация на бъдещата фабрика в Ловеч. Снимки КОЛЕЛА
  
    
На един от терените на бившия завод "Балкан" в Ловеч ще бъде изградена свръхмоделна фабрика за електромобили от бранда e.GO, с капацитет до 30 000 коли годишно, уточни Визваеи. Българската държава е гарантирала определени стимули за инвеститора (на стойност около 34 млн. евро), но те ще са достъпни на два отделни транша едва след изпълняването на определени условия - производството на първия автомобил във вече готовата фабрика, и производството на 20-хилядния автомобил, подчерта министър Петков. Според него така средствата на данъкоплатците са защитени.
 
  
e.GO Life Cross
Моделът Life Cross, който ще се прави в Ловеч. Снимка РАДОСЛАВ СЛАВЧЕВ
   
   
Според д-р Улрих Херман, главен изпълнителен директор на e.GO и професор в Аахенския университет, стартът на производството в Ловеч е предвиден за началото на 2024 година. В самата фабрика при пълно натоварване ще бъдат създадени над хиляда работни места, а непряко - още до четири хиляди, смятат германците.
   
    
10 неща, които трябва да знаете за Next.e.GO (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ровер се провалиха Грейта се провали и тези ще се провалят
  • #20
    16 rate up comment 4 rate down comment
    ata ( преди 6 месеца )
    този автомобил може да се продава на тази цена, само ако се забрани на всички други автомобили да се продават. Смешно е да разчитат на нашия пазар.
  • #19
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    При положение че id 3 , корса , фиат 500 и други пълноценни автомобили с 250-350 км пробег са под 30 000 , тези трябва да се постараят да не надхвърлят 20К иначе ще продадат 20 000 броя годишно на кукуво лято
  • #18
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    СвръхмодеЛна фабрика- някой като малък не е посещавал логопед
  • #17
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Размисляващ ( преди 6 месеца )
    А защо никой не казва че Домусчиеви пак са намесени ???Я помислете малко - всичко което са взели си го работят - къде добре , къде отлично. Знаели човек пък , може да излезе заек от тоя храст. Въпреки че с фабрика до нас - в Гърция - сме обречени . Нали Евросъюза ще ни натисне да не си вдигаме главите , щото гърчолята няма кво да ядът ако не продават.....Абе ще поживеем , ще видим - може и да е нормалната за нас предизборна залъгалка.... вече доказано работеща !!!!
  • #16
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Още от сега да докарат такива "коли" за депутати, министри, СО, МВР, НАП и всички държавни институции. Да дадат пример. А аз за тия пари ще си взема кола.
  • #15
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ще затворят скоропостижно като завода на гришата
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Vui ( преди 6 месеца )
    To tva na kola ne prilicha
  • #13
    16 rate up comment 0 rate down comment
    1-во и последно! ( преди 6 месеца )
    Зад "немската" фирма стои албанец с яки пари - познайте от какво!
  • #12
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Докторът ( преди 6 месеца )
    Това е пълна измама. Това не е кола, а ***.