IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 неща, които трябва да знаете за "българския" електромобил e.GO

Милиардерска фамилия от Северна Македония осигурява капитала за инвестицията

Министърът на икономиката Кирил Петков и председателят на борда на директорите на Next.e.Go Mobile Али Визваеи подписаха меморандум за строителството на завод за електрически автомобили в Ловеч. Инвестицията на германския стартъп ще е на стойност 140 милиона евро.
 
   
е.GO, Ловеч, Кирил Петков
Министър Кирил Петков пред визуализация на бъдещата фабрика в Ловеч. Снимки КОЛЕЛА
  
    
На един от терените на бившия завод "Балкан" в Ловеч ще бъде изградена свръхмоделна фабрика за електромобили от бранда e.GO, с капацитет до 30 000 коли годишно, уточни Визваеи. Българската държава е гарантирала определени стимули за инвеститора (на стойност около 34 млн. евро), но те ще са достъпни на два отделни транша едва след изпълняването на определени условия - производството на първия автомобил във вече готовата фабрика, и производството на 20-хилядния автомобил, подчерта министър Петков. Според него така средствата на данъкоплатците са защитени.
 
  
e.GO Life Cross
Моделът Life Cross, който ще се прави в Ловеч. Снимка РАДОСЛАВ СЛАВЧЕВ
   
   
Според д-р Улрих Херман, главен изпълнителен директор на e.GO и професор в Аахенския университет, стартът на производството в Ловеч е предвиден за началото на 2024 година. В самата фабрика при пълно натоварване ще бъдат създадени над хиляда работни места, а непряко - още до четири хиляди, смятат германците.
   
    
10 неща, които трябва да знаете за Next.e.GO (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #20
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ровер се провалиха Грейта се провали и тези ще се провалят
  • #19
    17 rate up comment 4 rate down comment
    ata ( преди 3 години )
    този автомобил може да се продава на тази цена, само ако се забрани на всички други автомобили да се продават. Смешно е да разчитат на нашия пазар.
  • #18
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    При положение че id 3 , корса , фиат 500 и други пълноценни автомобили с 250-350 км пробег са под 30 000? , тези трябва да се постараят да не надхвърлят 20К иначе ще продадат 20 000 броя годишно на кукуво лято
  • #17
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    СвръхмодеЛна фабрика- някой като малък не е посещавал логопед
  • #16
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Размисляващ ( преди 3 години )
    А защо никой не казва че Домусчиеви пак са намесени ???Я помислете малко - всичко което са взели си го работят - къде добре , къде отлично. Знаели човек пък , може да излезе заек от тоя храст. Въпреки че с фабрика до нас - в Гърция - сме обречени . Нали Евросъюза ще ни натисне да не си вдигаме главите , щото гърчолята няма кво да ядът ако не продават.....Абе ще поживеем , ще видим - може и да е нормалната за нас предизборна залъгалка.... вече доказано работеща !!!!
  • #15
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Още от сега да докарат такива "коли" за депутати, министри, СО, МВР, НАП и всички държавни институции. Да дадат пример. А аз за тия пари ще си взема кола.
  • #14
    16 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ще затворят скоропостижно като завода на гришата
  • #13
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Vui ( преди 3 години )
    To tva na kola ne prilicha
  • #12
    16 rate up comment 0 rate down comment
    1-во и последно! ( преди 3 години )
    Зад "немската" фирма стои албанец с яки пари - познайте от какво!
  • #11
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Докторът ( преди 3 години )
    Това е пълна измама. Това не е кола, а ***.