IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 германски коли за всеки ден, чиито разходи са кошмар за собственика

При някои от тях за 10 години сумата достига платената за автомобила цена

Години наред германските автомобили са имали репутацията на надеждност и прецизно инженерство. В наши дни обаче дори базовите модели струват цяло състояние, а освен това те пристигат със скрити разходи за поддръжка. Ако се наложат и ремонти по тях, което е напълно реда на нещата, тези коли излизат доста скъпо на собственика си. И се оказва, че той трябва да похарчи за тях суми, за които дори не е предполагал.

Това вероятно е разочаровало някои от клиентите на германските марки от висок клас и ги е накарал да се ориентират към други производители. Изданието Carinvasion се опита да пресметне кои са най-скъпите модели като разходи спрямо първоначалната стойност на автомобила. В изследването са включени само автомобили за всекидневна употреба, които би трябвало да бъдат по-евтини за поддръжка и ремонти.

10 германски ежедневни коли с високи разходи (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #5
    48 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 2 години )
    Прав си, но само до някъде. В статията става въпрос за това, че дори и най-обикновените базови версии на немските премиум марки се оказват доста скъпи за обслужване и ремонт. Тук не говорим за M power, RS или AMG. Както и да го въртим, БМВ Х1 не е кой знае какъв автомобил, а за 10г. да глътне за обслужване и ремонти над 40% от първоначалната си цена, която и без това не е никак ниска не е много нормално.
  • #4
    33 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тази една от статиите, които просто хаби интернета. Как въобще може да се направи такава класация, показаните автомобили се предлагат с различни мотори, ск. кутии, оборудване, собствениците ги карат по различен начин, на различни места, минават различни километри на година. Такава кола може да е на 10 години и да е на 100К километра, може да е на 3 години и да е на 200К клиометра. Да не говорим, че преди 10г. автомобили като X2 и GLA не съществуваха.
  • #3
    31 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Очаквано, немските са премиум, ама само на цена
  • #2
    40 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нещо не съм много съгласен със статията, ама няма да споря. Мисля, че поддръжката на всяка една кола зависи от ценовия клас в който се намира. Няма как обслужването на Форд Фиеста примерно да струва, колкото обслужването на Бугати Широн. Който си има мустак, си има и гребенче.Ако всички бяхме богати, нямаше кой да разтоварва корабите, да ни отпушва тоалетните, да ни опразва казаните, чисти улиците да се пече и мръзне по строежите.. и всички щяхме да караме само БМВ, Мерцедес и Ауди.
  • #1
    26 rate up comment 67 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 2 години )
    Че кой купува немска или японски гнилочи Нормалните хора карат френски коли бързи и здрави Рена Пежа и тн.