fallback

Седем основни проблема на 2,0-литровия двигател на Renault и Nissan

Моторът MR20DE често страда от липса на масло и е труден за ремонт

Двигателят MR20DE се появи през 2005 година и се предлага на голям брой модели на алианса Renault-Nissan. Най-популярните от тях на пазарите в Европа са Renault Meganе, Fluence, Scenic, Laguna и Clio, а също така Nissan Qashqai и X-Trail, което означава, че моторът е доста разпространен. А фактът, че алиансът продължава да го произвежда и поставя на своите автомобили показва и сравнително висока надеждност.

Както повече задвижващи агрегати, предлагани през последните години, MR20DE също си има своите слаби страни, които създават проблеми на собствениците на автомобили, оборудвани с този двигател. Кои са основните от тях, според експертите от изданието ZR.

7-те основни проблема на двигателя MR20DE (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #26
    Нисанист ( преди 2 години )
    Nissan X-Trail 2008 изкара 300 000 км с този "проблемен" двигател и навърта още без никакви ама никакви проблеми. Вярно е, че към 250К км започна да гори повече масло, но за кой двигател не важи това?
  • #25
    Мисирка ( преди 3 години )
    Изборените "дефекти" важат за всеки бензинов двигател
  • #24
    ДПД ( преди 3 години )
    Няма нищо лошо в поръчкови, антирекламни пасквили.Важно е четящите да проверят дезинформацията от статията!
  • #23
    Смеех ( преди 3 години )
    Как па тия класации за надежност все на Ауто мотор унд Шпорт Адак или Аутобилд разбирай немски или може би австрииски
  • #22
    Уин ( преди 3 години )
    Която и автомобилна класация за качество и надеждност да погледнеш, където и да е по света - рено винаги заема последните места, вече над 20години! Факт!
  • #21
    Анонимен ( преди 3 години )
    Макар и да не съм фен на френското автомобилостроене, посоченият в статията двигател е супер надежден. Това е един елементарен - в добрия смисъл на думата двигател, качествено изработен, без някакви характерни хронични проблеми. Не е нито много икономичен, нито особено пъргав, но пък е доста безпроблемен и непретенциозен. Ако човек не прави много километри и му трябва нещо, което да го движи от точка А до точка Б и да не го мисли, този двигател е перфектен.
  • #20
    до 15 ( преди 3 години )
    Точно така и не само те, целият цивилизован свят се учи от рено!! Американци, японци - всичкото там, даже совалките слагат тия двигатели!! .... а някои хора не порастват никога!! Факт!!
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако извода беше щом не е Рено, значи е надежден или щом не е френски, няма разваляне щеше да е много добре. Обаче не е точно така, дори може от 7 да се натъкнете само на 1 който обаче да е тоталка.
  • #18
    Вин ( преди 3 години )
    Мнителните към Рено, нека си отворят минали статии за най надеждни двигатели в различните кубатури! Присъстват на много места, без да са с претенции за "премиум". Също прочетете и за проблемни двигатели, ще видите доста от любимите марки с издънки от всякакво естество, като например смяна на верига на 80 000 км. на МБ , по сервизно обслужване!
  • #17
    един там ( преди 3 години )
    Моторът е изцяло на Нисан, но понеже са алинс го пишат и рено в кюпа. Нисански много здрав и доказал се двигател през годините. Тези подробности ги зная, защото притежавам Кашкай със същия двигател закупен нов от представителството и навъртени лично от мен 186 000 км за 11 г експлоатация. Нито харчи масло, нито ги проявява проблемите, които са изброени. Дори напротив на статията в много класации за надеждни мотори това е един от най-надеждните двигатели.
fallback
Последни