fallback

Седем основни проблема на 2,0-литровия двигател на Renault и Nissan

Моторът MR20DE често страда от липса на масло и е труден за ремонт

Двигателят MR20DE се появи през 2005 година и се предлага на голям брой модели на алианса Renault-Nissan. Най-популярните от тях на пазарите в Европа са Renault Meganе, Fluence, Scenic, Laguna и Clio, а също така Nissan Qashqai и X-Trail, което означава, че моторът е доста разпространен. А фактът, че алиансът продължава да го произвежда и поставя на своите автомобили показва и сравнително висока надеждност.

Както повече задвижващи агрегати, предлагани през последните години, MR20DE също си има своите слаби страни, които създават проблеми на собствениците на автомобили, оборудвани с този двигател. Кои са основните от тях, според експертите от изданието ZR.

7-те основни проблема на двигателя MR20DE (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Само 7!? ( преди 3 години )
    При Рено са поне 77 или направо 7777 проблема от всякакво естество! Факт!
  • #15
    До #11 ( преди 3 години )
    Тъпите Хансовци отдавна се учат от Рено, но накрая сеотказаха и сега Рено им прави двигателите! Факт! За Днивците пък фа не говорим))))
  • #14
    До #3 ( преди 3 години )
    Означава превод от руски, при това некадърен....
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    ЖАЛЪК ОПИТ ДА ОПЛЮЕТЕ НАЙ-ДОБРИТЕ. РЕНО СА НОМЕР ЕДНО! ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО, А!
  • #12
    А бе ... ( преди 3 години )
    щом е от рено мани го! 1000 пъти се доказа това.
  • #11
    до предния ( преди 3 години )
    да бе да, слагат го и на Додж Рам, и на Шевролет, даже некой модели на Кадилак го ползват!!
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Този двигател нали го слагат на Мерцедес и БМВ!
  • #9
    Вин ( преди 3 години )
    А това е от статията: Пет много надеждни двигатели на достъпни модели -"MR20DE на NissanПет много надеждни двигателя за достъпни моделиСред японските мотори трябва да бъде отбелязан и MR20DE на Nissan, който се поставя под капака на моделите X-Trail, Teana, Qashqai. Двигателят се предлага в различни мощности от 129 до 147 к.с., като въртящият момент варира от 187 до 207 Нм. Ако се обслужва правилно и редовно, този мотор може да навърти 300 000 км."
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Яко пестене е падало, щом 2008г двигател няма хидравлични повдигачи, ми се занимаваш с пулове.. тцтц.
  • #7
    Б ( преди 3 години )
    Простака си е ***,вари го печи го той си остава проззсстаК!!!
fallback
Последни