fallback

Седем основни проблема на 2,0-литровия двигател на Renault и Nissan

Моторът MR20DE често страда от липса на масло и е труден за ремонт

Двигателят MR20DE се появи през 2005 година и се предлага на голям брой модели на алианса Renault-Nissan. Най-популярните от тях на пазарите в Европа са Renault Meganе, Fluence, Scenic, Laguna и Clio, а също така Nissan Qashqai и X-Trail, което означава, че моторът е доста разпространен. А фактът, че алиансът продължава да го произвежда и поставя на своите автомобили показва и сравнително висока надеждност.

Както повече задвижващи агрегати, предлагани през последните години, MR20DE също си има своите слаби страни, които създават проблеми на собствениците на автомобили, оборудвани с този двигател. Кои са основните от тях, според експертите от изданието ZR.

7-те основни проблема на двигателя MR20DE (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    конспиратор ( преди 3 години )
    В името на мотора има скрито послание - MR20DE. На френски: merde = ****0. M R 20 D E. Демек двулитрово ****0. Пак заповядайте.
  • #5
    Вин ( преди 3 години )
    Купих го нов 01.2008 г. и още го притежавам. На 105 000 км. никога не съм доливал масло, въпреки, че по книжка е с 4л. и нещо, но след гаранционното обслужване купувам 4л. туба която стига до средата между белезите и изкарва без промяна до следваща смяна, Винаги преди 15000 км., но и винаги на повече години от една.Наскоро забелязах омасляваме откъм ремъка и предполагам, че е семеринга на вала. Свещи още не са сменяни.
  • #4
    none ( преди 3 години )
    В случая става дума за 2.0 л. бензиновият им мотор.
  • #3
    //// ( преди 3 години )
    Какво означава облицовка на цилиндрите и коксуване на маслото?
  • #2
    Факт! ( преди 3 години )
    Господ греши Рено НЕ
  • #1
    fuji ( преди 3 години )
    Само не разбрах , за бензинов двигател ли става дума?
fallback
Последни