Хората открай време са склонни да идеализират миналото и да гледат скептично на постижения на прогреса. С това не бива да се прекалява: неоспорим факт е, че днешните автомобили са по-комфортни, по-бързи и по-безопасни от онези преди 20 или 30 години. Но все пак те имат и някои подчертано дразнещи черти. Ето част от тях.
16 неща, които дразнят в новите коли (ГАЛЕРИЯ):
"Кастрирана" резервна гума
Пълноразмерната резервна гума е вече по-голяма рядкост от почтените политици. Повечето производители монтират вместо това маломерна гума тип "патерица". Че и даже я представят като екстра. Всъщност патерицата има само едно предимство - заема мъничко по-малко място в багажника. Освен това има куп недостатъци - с нея не бива да се кара бързо, трябва много да внимавате за дупки и по хлъзгави пътища.
А на много производители напоследък им се свиди дори тя, и вместо това слагат в колите комплекти за лепене на гуми. Които в повечето случаи са напълно безполезни, и при спукване трябва да викате пътна помощ.
Пълноразмерната резервна гума е вече по-голяма рядкост от почтените политици. Повечето производители монтират вместо това маломерна гума тип "патерица". Че и даже я представят като екстра. Всъщност патерицата има само едно предимство - заема мъничко по-малко място в багажника. Освен това има куп недостатъци - с нея не бива да се кара бързо, трябва много да внимавате за дупки и по хлъзгави пътища.
А на много производители напоследък им се свиди дори тя, и вместо това слагат в колите комплекти за лепене на гуми. Които в повечето случаи са напълно безполезни, и при спукване трябва да викате пътна помощ.