fallback

Jaguar ще се възражда със скок на цените

Бъдещите модели на марката ще струват минимум 100 000 британски лири

Изпълнителният директор на Jaguar – Тиери Болоре, разкри плановете си за бъдещето на британската марка, която от 2025 година ще се превърне в производител на електромобили. Компанията ще предлага само луксозни модели, чиято минимална цена ще бъде 100 000 британски лири (117 000 евро), като целта е Jaguar да се превърне в основен конкурент на Bentley.

Болоре обяви, че първоначално гамата на марката ще включва 2 модела – два кросоуъра и спортна кола с две врати. Техният външен вид се разработва в момента от главният дизайнер на Jaguar Land Rover Гери Макговърн и екипът му, които имат ясна визия за бъдещето на бранда.

„Това ще бъде модерен лукс, като на първо място е цената. Луксът започва от 100 000 лири и се позиционира по начин, който включва модерен външен вид, инженерни решения и високи технологии. Така беше и преди много години, когато E-Type излезе на пазара. Той нямаше аналог и затова постигна успех. Това подготвяме и в момента“, обясни Болоре.

Френският топ-мениджър допълни, че като шеф на Renault е обмислял покупката на Jaguar Land Rover. Той обаче призна, че бизнес-стратегията при двете марки на британската компания е дълбоко сгрешен.

„Смятам, че Land Rover се справя фантастично и потенциалът на модели като Range Rover, Defender и Discovery е изключителен. Ситуацията в Jaguar обаче е различна и марката е повредена. Нейният огромен проблем е именно позиционирането на моделите, които изглеждат отлично, но не се продават, тъй като хората отиват в Audi или BMW”, обяснява Болоре.

Шефът на JLR каза още, че предстои промяна и в позиционирането на някои модели на Land Rover, за да може те да не се припокриват с тези на Jaguar. Идеята на французина и екипа му е да се постигне ясно разграничение между двете марки.

„Искаме да направим това разграничение много ясно. Целта е наистина да спечелим позиционирането на Range Rover, Defender и Discovery, като все още тези модели не са постигнали пълния си потенциал. Красотата на новия ни бизнес модел е, че можем да увеличим цената си и все пак да се радваме на мащаби на производство и продажби, който е много важен в сравнение с другите луксозни марки“, каза още Болоре.

fallback
  • #11
    Браво ( преди 3 години )
    Тук има големи експерти в автомобилостроенето, знаят кое как да се прави, как да не се прави, как да се продава. Браво момчета, ако майките ви пуснат и всичките се съберете в едно мазе, ще направите топ автомобили.
  • #10
    Аз ( преди 3 години )
    Карал съм Ягуар. Много приятна и интересна кола , жалко , че ще я направят и недостъпна .
  • #9
    Гост ( преди 3 години )
    Не забравяйте, че Jaguar имат Daimler! Дълги години кралските особи са се возили в Daimler
  • #8
    Е... ( преди 3 години )
    Има и други начини за гарантиран фалит ...
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Не виждам как ще конк.урират класа на Бентли! В този клас има само две марки, които между другото си бяха заедно и дори изглеждаха еднакво до преди ВАГ и БМВ да ги разделят. Това са Ролс Ройс и Бентли, едната е версия за кралски комфорд, другата за спортно шофиране отново с най-висок комфорт. И двете марки са за кралски особи, лордове и т.н. Та това са традиционните марки на хората със синя кръв в Англия. Не виждам как утре Ягуар ще се събуди като такава марка и ще вземе пазара на Бентли!
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    двигателя на ламбо за който говориш е в12 тоя на вайпър в10
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз не, ама ти май да, Вземи прочети разработката на въпросния 8,4 литров за кого е била, Защото за Вайпъра са разработвали 8 литров. Но от къде да знаеш като не си прочел 2 реда. И както казах двигателя няма нищо общо с този на Ламборгини, който е направен от италианците за Ламборгини, Крайслер и днес не могат да направят такъв двигател. Толкова са некадърни, че щяха да фалират марка като Ламборгини, добре че ВАГ ги купиха, за да ги съживят.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Крайслер не първо не разработват нищо за Ламборгини, те просто могат само да откраднат нещо от Ламборгини. Диаблото което произвеждат Ламборгини когато са под шапката на Крайслер е създадено единствено от инженерите на Ламборгини в Сант'Агата Болонезе. Дизайна е изработен от италианеца Марчело Гандини, Двигателя му 6 литров няма нищо общо с двигателя на Вайпър 8,4л., който всъщност е двигател взет от Додж Рам, Така, че дотук с измишльотините ти. Крайслер е известен че фалира Ламборгини.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Я да видим историята какво казва Крайслер разработват с Ламбо В10 за Вайпъра Вайпъра излиза 91-ва Ваг купуват през 1998-*** Ламбо и 2005-та се появявя порше карера а по късно и Ауди р8 със същият Вайпърски в-10 от 1991-ваНемците нямат технологии затова и крадат.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Стръмно надолу, чудесно!
fallback
Последни