IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството

Новият шеф Тиери Болоре обещава на инвеститорите, че ще реши проблемите

Главният изпълнителен директор на Jaguar Land Rover - Тиери Болоре, продължава да изненадва със сензационните си разкрития за положението на компанията. На среща с инвеститорите в края на февруари той ги е запознал с огромните загуби на британския производител заради проблеми с качеството, които водят и до отлив на клиенти.


Jaguar Land Rover


Като цяло през 2020 година Jaguar Land Rover отчита с 23,6% по-малко продажби - до 425 974 автомобила, като загубите са за близо 1 млрд. британски лири. Именно по тази причина компанията назначи Болоре през миналия септември, като благодарение на натрупания си опит в Renault той трябва да изведе JLR от тежката ситуация.

Изданието Automotive News разкрива интересни подробности от срещата на Болоре и други шефове на компанията с инвеститорите, на които е било обяснено, че продажбите падат не само заради коронавируса и други обективни причини. Оказва се, че клиентите не са доволни от качеството на автомобилите на Jaguar Land Rover.

Заради проблемите с качеството компанията губи над 100 000 машини годишно, признава Болоре. И уточнява, че само за първите 9 месеца на 2020 година JLR е похарчил 489 млн. лири за гаранционни ремонти на колите си. Все пак се отбелязва, че това е доста по-малко от 812 млн., които са били изразходвани по същите причини година по-рано.

Новият шеф на Renault и колегите му са се опитали да убедят инвеститорите, че извършва огромна работа за подобряване на качеството и намаляване на загубите от ремонтиране на коли по гаранция. Шефът на JLR смята, че проблемът ще се реши, ако автомобилите на Jaguar и Land Rover бъдат по-опростени. Не е ясно обаче, дали тогава те ще се радват на потребителски интерес.

Снимки: Jaguar Land Rover

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Любо ( преди 1 месец )
    КИЯ много вдигна качеството.Не е това което беше едно време.И си личи по продажбите в САЩ.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Кво друго ( преди 1 месец )
    от индийска фирма, с мързеливи работници-брекзитчета и французин за шеф!?
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Индийски коли на цената на британски. Сигурно в началото номерът минава докато хората не се усетят, че ги взимат за будали.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Инди-Минди ( преди 1 месец )
    е какво друго може да се очаква от индийска компания....JLR основно се движи от индийската колония...от проектирането, софтуера та ча до производството ....черните с точка м/у очите са намесени навсякъде....
  • #1
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Този ако беше толкова добър, защо не оправи качеството в Рено преди това? И каква е тази идея за опростяване на колите? Да не мисли, че може да продава на клиентите на ЛР Рено с кожа и климатик, а те да се вържат?