fallback

Jaguar ще се възражда със скок на цените

Бъдещите модели на марката ще струват минимум 100 000 британски лири

Изпълнителният директор на Jaguar – Тиери Болоре, разкри плановете си за бъдещето на британската марка, която от 2025 година ще се превърне в производител на електромобили. Компанията ще предлага само луксозни модели, чиято минимална цена ще бъде 100 000 британски лири (117 000 евро), като целта е Jaguar да се превърне в основен конкурент на Bentley.

Болоре обяви, че първоначално гамата на марката ще включва 2 модела – два кросоуъра и спортна кола с две врати. Техният външен вид се разработва в момента от главният дизайнер на Jaguar Land Rover Гери Макговърн и екипът му, които имат ясна визия за бъдещето на бранда.

„Това ще бъде модерен лукс, като на първо място е цената. Луксът започва от 100 000 лири и се позиционира по начин, който включва модерен външен вид, инженерни решения и високи технологии. Така беше и преди много години, когато E-Type излезе на пазара. Той нямаше аналог и затова постигна успех. Това подготвяме и в момента“, обясни Болоре.

Френският топ-мениджър допълни, че като шеф на Renault е обмислял покупката на Jaguar Land Rover. Той обаче призна, че бизнес-стратегията при двете марки на британската компания е дълбоко сгрешен.

„Смятам, че Land Rover се справя фантастично и потенциалът на модели като Range Rover, Defender и Discovery е изключителен. Ситуацията в Jaguar обаче е различна и марката е повредена. Нейният огромен проблем е именно позиционирането на моделите, които изглеждат отлично, но не се продават, тъй като хората отиват в Audi или BMW”, обяснява Болоре.

Шефът на JLR каза още, че предстои промяна и в позиционирането на някои модели на Land Rover, за да може те да не се припокриват с тези на Jaguar. Идеята на французина и екипа му е да се постигне ясно разграничение между двете марки.

„Искаме да направим това разграничение много ясно. Целта е наистина да спечелим позиционирането на Range Rover, Defender и Discovery, като все още тези модели не са постигнали пълния си потенциал. Красотата на новия ни бизнес модел е, че можем да увеличим цената си и все пак да се радваме на мащаби на производство и продажби, който е много важен в сравнение с другите луксозни марки“, каза още Болоре.

fallback
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Нещо не схващам логиката? Той казва ""Нейният огромен проблем е именно позиционирането на моделите, които изглеждат отлично, но не се продават, тъй като хората отиват в Audi или BMW"", демек не можем да се конглокираме с германците и трябва да се пробват на по-високо ниво?!? Това ли има предвид? Ми те германците имат и по-високо ниво, доста над 117000 евро. При Бетнли какво ще правят? Бентли са си Бентли, те не се конглокират с никой. Кола за хора със синя кръв!
fallback
Последни