IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как се справи VW ID.4 с „Лосовия тест“?

Електрическият кросоувър имаше проблеми с изпитанието (ВИДЕО)

Екипът на испанското издание km.77 подложи поредния нов модел на „Лосов тест“. Това е изпитание, при което се имитира излизане на голямо животно на пътя. Автомобилът трябва да го заобиколи и да се върне в директорията си със скорост 77 км/ч.


VW ID.4 Лосов тест


Този път на тест беше подложен електрически кросоувър Volkswagen ID.4. Моделът със задвижване на задните колела, изграден по модулна архитектура MEB, е оборудван с електрически мотор с мощност 204 к.с. и батерия с 82 кВт/ч.

Още при първия опит експертите отчетоха сериозна намеса на системата за стабилизация (ESP). Електромобилът успя да се върне в коридора си със скорост 73 км/ч, но това беше и най-високата скорост. При следващия опит със 77 км/ч ID.4 не успя да се справи и удари няколко конуса.

Когато експертите решиха да увеличат скоростта, системата за стабилизация се включваше при всяка маневра. Резултатът беше, че кросоувърът показа свръхзавиване и не успяваше да влезе в коридора от конуси.

Снимка и видео: km.77

0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    на теста в АУТО МОТОР харчеше 19 kW/h на 100 км. Уж не е много, но го сравниха с Hyundai Kona, която харчела на същия тест 12.8 kW/h на 100 км.
  • #9
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Много хляб има да ядат електричките. И много килограми за сваляне. Тази кола не е добра, и това го вижда всеки.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това колище е с гуми 235 ширина, при тегло от 2124 кг....!? И се чудят защо едва спира за 39 метра от 100 км/ч.
  • #7
    12 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    При условие, че трабант минава лосовия тест без проблеми, по пътя на логиката изводът е, че след трабант, немската автоиндустрия върви надолу. И още един извод - трабант е последната добра машина на немската автоиндустрия.ПП. Ха-ха.
  • #6
    8 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Дайте видеото давидим цирка на толкова хваления и станлаза посмешище ФВ тролей.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    RD ( преди 3 месеца )
    Днес четох, че центъра на тежестта на БМВ i4 е с 53 mm по-ниско от този на обикновената четворка. И това с батерии в пода и т.н. Сигурно има разлика, ама чак толкова голяма се съмнявам. Като се отчете и по-голямата маса на автомобила.
  • #4
    12 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко трябва да си талантлив, за да направиш един електромобил нестабилен? Батерията и мотора, кото се монтират съответно под пода на купето и много ниско на задната ос, съответно свалят центъра не тежестта значително спрямо кола с ДВГ. Да разбираме, че са оплескали здраво окачването.
  • #3
    19 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 3 месеца )
    Ха ха ти коментарите от заглавието ли ги почваш, чети първо статиите, става въпрос за презавиване а не за недозавиване а то и няма как при задно предавате да недозавива, ама като си нямаш хабер от автомобили, как да знаеш.
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А от AutoMotor und Sport се скъсаха да го хвалят, колко велик автомобил бил!
  • #1
    9 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Е кво да стане с ВАГ кола на лосов тест. НЕДОЗАВИВАНЕ. :D