IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо новата 7-Series е най-важният модел за BMW

Луксозният седан трябва да укрепи връзката между настояще и бъдеще

В BMW определено знаят как да провокират с дизайна на автомобилите и новата 4-Series, както M3 и M4 определено направиха огромно впечатление с увеличената бъбрековидна решетка на радиатора. Целта определено беше колите да се отличават, но сега дизайнерите на марката имат по-трудна задача – новата 7-Series.


BMW 7-Series


Водещият седан на BMW е предназначен да закара пътниците си от точка А до точка Б с комфорт, елегантност и бързина (когато се налага). Още от появата си през 1977 година този модел неизменно постига успех. Сега обаче предстои излизането на седмото му поколение, което вероятно ще се окаже най-важният автомобил в историята на марката.

Това ще бъде последната генерация на модела, която ще получи двигател с вътрешно горене и първата с изцяло електрическо задвижване (версията i7). Нейната премиера ще се състои през 2023 година, като снимки на тестови прототипи вече се появяваха в различни автомобилни издания и от тях стават ясни две неща.


BMW 7-Series


Първото е, че решетката на радиатора и тук е увеличена, макар и не колкото при M3 и M4. Очаква се, че тя ще е значително по-тясна, което води към втората дизайнерска характеристика – фаровете. Те са вдъхновени от Rolls-Royce Ghost или от оригиналната 7-Series (Е23), като изглеждат по-правоъгълни и по-ниско разположение отколкото при последните поколения.

Според някои, подобно решение има за цел отново да привлече вниманието с иновативен и противоречив дизайн. От началото на века в BMW вървят към уеднаквяване на външния вид на автомобилите си и само моделите, създадени от Крис Бенгъл, се отличаваха значително от останалите. През последните години тенденцията към промяна ясно се вижда, како тя започна с новата 1-Series (F40) и продължи с вече споменатите 4-Series, M3 и M4.


BMW 7-Series


Очакванията са, че новата 7-Series ще продължи тази революция, обвързвайки BMW с нов дизайнерски стил, който ще бъде използван и за бъдещите модели на марката.

Що се отнася до задвижващите агрегати, луксозният седан ще получи дизелови и хибридни мотори, като мощността им ще започва от около 250 к.с. Компанията върви към електрификация, но през март се ангажира с продължаване на развитието на двигателите с вътрешно горене, така че се очаква да има наследник на версията 750i.


BMW 7-Series


По-любопитно обаче е какво ще представлява електрическият близнак i7, който също вече се тества усилено. Ясно е, че като дизайн той ще се отличава значително от представеното i4, като определено ще бъде максимално приближен към стандартната 7-Series. В случая идеята е да се покаже интеграцията на електромобилите в гамата на BMW и да се подчертае факта, че те вече са неизменна част от голямото семейство.

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тойота Ленд Крузер - 400 000 км - железен автомобил..
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 3 години )
    то с тая маска на носЪ направо ще ги избоде!
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Батко ( преди 3 години )
    Още дълги години БМВ ще ви боде очите
  • #10
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Мхм ... ( преди 3 години )
    и на тавана да качат бъбреците пак не могат да стигнат Мерджана!!
  • #9
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Чичо ви ( преди 3 години )
    В този клас царят е един - Мерцедес!
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    RD ( преди 3 години )
    Аз бих карал бързо и с Дания, само дето е по-опасно за мен и за околните. А за електрификацията мога да кажа, че Тесла преобърна играта с парите на американския данъкоплатец. Сега европейските производители навлизат без да разчитат на милиарди от данъци.
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нямам против нищо БМВ, то тези коли не са за нашата държава, те са единствено и само за немския аутобан, навсякъде другаде са опасни за себе си и останалите понеже се ползват от една група хора които не зачитат правила.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Хмм... ( преди 3 години )
    "провокиране" с противоречив, всъщност грозен дизаин за да го ...харесаш!?
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Решетката на новата седмица щяла да започва от фаровете за мъгла отпред, и да стига до фаровете за мъгла отзад. А фаровете за мъгла щели да обикалят решетката отвсякъде с малки лед гирляндчета, святкащи в цветовете на ЛГБТ обществото.
  • #4
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А пък новата седмица щяла да е още по-грозна и смешна. Колкото и да не вярват някои, че е възможно.