IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Струва ли 95 000 долара разликата от 11 години?

Едно любопитно сравнение между две поколения на Mercedes-AMG E63 (ВИДЕО)

Версиите AMG на Mercedes-Benz E-Class винаги са се отличавали със сериозна мощност, което е сред огромните предимства на премиум-седана. Последното поколение на модела е доста скъпо, така че дали си заслужава спестяването на повече от 100 000 долара с избор на предишната генерация?


Mercedes-AMG E63


Отговор на този въпрос дава екипът на Throttle House, който сравни модела от 2021 година с този от 2010 година в поредица от тестове. Двете машини имат не само сериозна разлика във възрастта, но също така и в мощността на двигателя.

Поколението W212 от 2010 година на Mercedes-AMG E63 разчита на 6,2-литров V8 двигател с мощност 525 к.с. Срещу него се изправя W213, под чийто капак е поставен 4,0-литров туин-турбо V8 с 611 к.с. По-старият седан донякъде компенсира разликата, защото е с 227 кг. по-лек, но новото поколение е със задвижване на четирите колела, което гарантира по-бърз старт от място.

От гледна точка на стила, поколението W213 със сигурност изглежда по-ново и по-модерно, но W212 определено притежава класа и в никакъв случай не прилича на стар автомобил. Що се отнася до лукса, той е налице и при двата модела, същото се отнася за возията и пътното поведение.



Останалите сравнения включат тестове на ускорение, като W213 определено постига по-висока скорост, но въпреки това, трудно успява да победи атмосферния W212.

Снимка и видео: Throttle House

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 9 ( преди 1 месец )
    Например Ферари.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Rogue ( преди 1 месец )
    Чук къде си видял нов автомобил с пробег между две смени на маслото под 15000 км.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Propov ( преди 1 месец )
    6 литра атмосферен срещу 4 литра би турбо... Аз ше взема атмосферката. Освен това в конкретният случай ше си заделя и едни 10до 20 хил за потдръжка на десетгодишният изедник. И в дългосрочен план ще карам много як супер седан, без да ме тревожи потдръжката. Дори и мотор или скоростна кутия мога да си позволя да сменя и пак ще съм с няколко десетки хил. евра на +. Естествено, не всичко е пари и сметки. Но аз изобщо не харесвам постоянното усложняване на новите коли, така че за мен изборът е ясен.
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Естет ( преди 1 месец )
    Хайде стига с тези глупости, всичко било ширпотреба, нищо не изкарвало гаранцията, дрън-дрън...Не останали здрави коли, които човек може сам да поддържа?!И какво ще поддържаш сам, механик ли си?!В България всеки от всичко разбира, нали така...В тези коли има толкова сложна електроника и стотици хиляди редове програмен код, че дори в кварталния сервиз не разбират нищо, защото това не е 124-ка!И по-добре, автомобилите са по-сигурни и комфортни!А това е най-важното!
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Чък Норис ( преди 1 месец )
    Само като се сетиш, че на 5000 километра се сменят всички видове масла, включително и на диференциала
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Гочето с голфа ( преди 1 месец )
    Поредната безумна статия. Ако искате да се кефите и имате пари новото с гаранция. Старото, ако сте собственик на сервиз и можете да се оправите с поддръжката. Че AMG е съпо за поддръжка и каране.
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    рено фън ( преди 1 месец )
    Айде айде друго си е ново рено ели дачия! Ем ново ем ефтино ем трош...опс тва последното не съм го казал!!
  • #3
    23 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Едно време колите бяха направени да издържат поне 25 години. А сега ги правят да издържат 5 години. И постоянно изкарват нови модели с което накараха хората да си мислят че кола над 5 години е вече стара. Постоянно да им купуват новите модели. А после ми говорят за екология. Каква екология може да има като цялата кола е консуматив. Какво значение има колко мърси. Нали за производството се замърсява 100 пъти повече.
  • #2
    19 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нищо на пазара ново не струва толкова за колкото го продават. И да знаете че няма голяма разлика между марките. Всички произвеждат едни и същи бракми ширпотреба. Няма значение дали е лукс, премиум или нисък клас. Всичките са бракми и трудно изкарват 5 години без ремонт. Вече никой не прави здрави коли които човек да може сам да си поддържа.
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Купувайте ново че не останаха. Трябва да сме безмозъчни потребители.