Новата двойка спортни автомобил на Toyota/Lexus са сред звездите на Фестивала на скоростта в Гудууд през 2025. Както пътният модел, така и неговият състезателен аналог привлякоха огромно внимание, въпреки че все още са покрити с камуфлаж, тъй като разработката им не е завършена.

От компания-производител признаха, че процесът по създаването на двете коли е стартирал още преди 4 години, а тестовете на писта са започнали преди година и половина. Техническите подробности си остава тайна, но по време на интервютата с пилотите фотографи успяха да заснемат части от интериора на Lexus LFR, който наистина изглежда впечатляващо.
Новият спортен модел на японската марка получава чифт карбонови седалки тип „кофа“, разделени от широка централна конзола. Въпреки че ръчната скоростна кутия никога не е била реалистично очаквана, новият суперавтомобил Lexus (а може би Toyota?) разполага с малък селектор за автоматичната трансмисия.
Двуцветното табло е с приличен размер сензорен екран и това, което изглежда като физически превключватели, разположени точно отдолу. Виждат се и някои акценти в пиано черно и шестоъгълни странични вентилационни отвори. Подобно на арматурното табло, огледалото за обратно виждане е цифрово, показвайки кадри от задна камера. Като цяло, кабината се усеща по-скоро като тази на истински спортен автомобил в сравнение с RC F, който LFR замества.
Това би имало смисъл, като се има предвид, че LFR се смята за цивилна версия на Toyota Gazoo Racing GT3. Lexus все още не потвърждава какво задвижва двуместното купе, но въз основа на звуците, които и двата автомобила издават на Фестивала на скоростта в Гудууд, най-вероятно това е V8. Дали ще е с двойно турбо и/или хибрид, предстои да видим скоро, тъй като двата модела да бъдат разкрити по-късно тази година или в началото на 2026.


0