IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 страхотни купета с предно предаване, които си струват!

Тези автомобили от миналото са незаслужено подценявани от много хора

В света на автомобилите е пълно с предразсъдъци, базирани на задвижването на  определен модел. Непрекъснато чуваме аргументи, че задното предаване е най-добро, предното е грешка, а задвижването 4х4 е за тези, които не могат да са справят със спортна кола с висока производителност.

Факт е, че някои от най-добрите спортно насочени модели са именно със задно предаване. Това, че някои други коли са с различно инженерно решение, обаче съвсем не ги прави задължително лоши. През годините автомобилните производители са доказали, че една добра платформа с предно предаване може да създаде страхотни спортни купета.

10 страхотни купета с предно предаване (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    1912 ( преди 3 години )
    Акорд купе 98-02 уникална кола както визуално, така и да се кара
  • #14
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Димитър ( преди 3 години )
    Автомобилна класация, в която са включени и трите френски недоразумения би трябвало да е за най-лош или некачествен автомобил. А да са включени в класация с думата "страхотни" в заглавието е просто несериозно.
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Все хубави коли, само дето не разбрах, кой ги е подценявал?!
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Проблемът на италианските коли е че се внасят от Италия , карани от италианци и "поддържани" пак от тях, за разлика от гоуф и сие, идващи от алеманиен, паддържани и т.н. , и до голяма степен това определя качеството им като ги вземеш от горублянските джамбази
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всяко хонда купе заслужава да е в класацията. Но най-красиво си остава 406.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 3 години )
    Никой, ама съвсем никой не го интересува колко била чуплива колата като стане над 10 годишна. Колите се правят да се купят нови, да се карат до 8 до 10 години и после божа работа. Това че в Далечния Изток купуваме останките на колите, не ги прави лоши. Един 15 год. Фиат или Пежо, вече не Фиат или Пежо. Вече се казва ШротАуто. А ако си купиш такава кола нова или запазена и гледана, може и 100 год. да я караш. Така де с 2 думи - Фиата си е класика, дизайна е на Крис Бенгъл.
  • #9
    13 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 3 години )
    До 3Тъп ли си?Колите са си нормални, даже много по-добри за парите си от немските глокници....Това, че няма квалифицирани майстори не е проблем на автомобилите....Карай гоУфо, 1.6 на газ или 1.9 ТЕДЕЙ....Село, село...
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "Dynaudio с Dolby surround и 400w реална мощност" Брат не знам за волвото, ама искам да те затворя в купето на автомобил и да ти пусна 400 вата реална мощност.
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    c70 ( преди 3 години )
    аз да питам къде е Volvo C70 в класацията? 5 цилиндров двигател с турбо и окачване проектирано от Tom Wilkinshaw Racing, както и революционна за времето си аудио система на Dynaudio с Dolby surround и 400w реална мощност.. и това на цена под 5 000 лв за що-годе добър екземпляр.
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Фиат Купе беше уникален автомобил за времето си, страхотен дизайн, двигателчето за ония години дърпаше здраво. Обаче постоянно се чупече, на един приятел вуйчо му си беше купил такъв, постоянно се оплакваше, един ден го кара 3 дена в сервиза, един ден го кара два дни в сервиза. Беше се побъркал, като си скъса нервите цяла година с него и го продаде.