IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се обслужва автомобил - 8 задължителни операции

В зависимост от начина на ползване някои от процедурите трябва да се правят по-често

Повечето производители препоръчват конкретни срокове за техническото обслужване на техните автомобили. То варира в зависимост от марката и модела на превозното средство, като най-често е след изминаването на между 10 000 и 15 000 км. Ако автомобилът не прави такъв пробег, то обслужването трябва да се прави поне веднъж годишно.

Много от автомобилите обаче се експлоатират при по-тежки условия. Затова и смяната на маслото и течностите, на филтрите, ремъци, накладките и други основни консумативи е по-добре да се правят по-често, отколкото препоръчва производителят.

8 задължителни операции при обслужването (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 3 години )
    ГОЛЕМИ ГЛУПОСТИ ВЗЕХА ДА СЕ ПИШАТ ОТ ДЖУРНАЛИСТИТЕ ***
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    abc ( преди 3 години )
    И на 5-та или 7-мата година като ти се скапе батерията и направо удряш джакпота на "облужването", мда.... Как да не я харесваш, така си е...
  • #5
    13 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Освен филтъра на салона и ходовата част, всичко останало липсва при електромобила. Е как да не ги харесаш!
  • #4
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Смяна на масло на35к? Доста смело решение
  • #3
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Честно да ви кажа, може би това са добри мерки, ама аз правя това което казва производителя и нещата си работят. Сменям маслото на 35000км. или на 2г., което събитие настъпи първо, никога не съм сменял или доливал масло в трансмисията, колата ми е автоматик и с 4Х4, закупена чисто нова през 2005г. вече е на 16г. и 260 000, ни ми е мръднала трансмисията нито двигателя. Така, че тия смени на трансмисионно масло на 60 000км. според мен са излишни. Щом производителя го казва а клиента доказва?
  • #2
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До Гочето с голфа. Не забравяй и кефа с некачественото гориво. Токът е ток. А друго си е да сипеш бензин или дизел със съмнителен състав наблъскан с разредители.
  • #1
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Гочето с голфа ( преди 3 години )
    Днес Елън представи новият модел Ес. Абе аланкоолу, ми ти искаш да ме лишиш от най-сладкото при автомобилите - редовното облужване на двигателя, ежегодното наливане на пари в сервизи, в части, масла и да се чудя от какво е даден проблем и да трябва да посещавам дилърски център за диагностика. Да обикалям да намеря оригинални, а не китайски подобрени резервни части. И по автоморгите няма части за тия Тесли, а до сега кеф - пълно с насипни премиуми.Не няма кеф с тези електромобили вече.