IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-евтините и най-скъпи марки за обслужване в САЩ

В класацията се отчитат разходите за първите 3 месеца от експлоатация на автомобила

Надеждността и разходите по обслужване са сред основните фактори за повечето шофьори при избора на автомобил, но някои все още се ориентират по стартовата цена и съвсем забравят, че след това ще им се наложи да плащат допълнително. Не трябва обаче да се мисли, че ако станете собственик на надеждно превозно средство, то след това няма да ви се наложи да харчите пари за него.


проучване We Predict


Идеалната кола не съществува, тъй като всяка машина трябва да посети сервиз за планово обслужване. А първото е само 3 месеца след закупуването като нова и това накара анализаторите от компанията We Predict да изчислят средния разход на клиентите. В проучването са участвали 800 000 автомобила от различни марки, като те са разделени на две категории - масови и премиум.


проучване We Predict


Оказва се, че обслужването на колите от първата категория излиза средно по 33 долара, а на вторите - 69 долара. Най-евтино (в САЩ) при масовите марки излиза ремонтът на Honda - 21 долара, а в тройката попада още Hyundai (22 долара) и Buick (24 долара). Антирекордът е за марката GMC, чиито собственици е трябвало да платят средно по 132 долара.

При премиум-марките най-евтини за обслужване се оказват Acura и Lexus - по 30 долара. Добри резултати в това отношение постигат Infiniti, Volvo, Genesis и Audi, докато на обратния полюс е германският бранд Porsche със 167 долара.


проучване We Predict


Ако се разглеждат конкретните модели-победители в отделните класове, картината изглежда по следния начин:

Масови модели

субкомпактни автомобили – Chevrolet Spark

компактни автомобили – Honda Civic

средноразмерни автомобили – Honda Accord

големи автомобили – Chrysler 300

компактни кросоувъри – Ford EcoSport

средноразмерни кросоувъри – Nissan Murano

големи SUV – Toyota Sequoia

миниванове – Kia Sedona

електромобили – Chevrolet Bolt.

Премиум-модели

компактни кросоувъри – Lexus UX

средноразмерни SUV – Lexus GX

големи SUV – Infiniti QX80

средноразмерни пикапи – Ford Ranger

големи пикапи – Ram 1500

тежки пикапи – Ford F–250

електромобили – Audi e–tron

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Туй обслужването е нещо трудно да е определи, зависи най-вече дали са им алчни сервизите. Качествено обслужване вече е трудно да се намери.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 10: какви немски електрички - тия с китайските батерии, барабанните спирачки и бъгавия софтуер ли? Коли за мазохисти. И накрая пак плащат глоби за непокриване на емисиите. Жалка история.
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "Самия факт че в Европа почти не се предлагат американски коли е достатъчен за търсенето им."хахахахахахахахаххахахаЧе тук се търси пиличка 1.0 - 150 коня и двигателят ти е консуматив. В неразвитата за теб Америка карат по 6 литрови двигатели и като си купиш кола могат да я карат и внуците ти, ако искат. В Европа няма такъв филм. Тук и да ти харесва много колата по-добре я продай, че после става страшно. Като изключим С класата на Мерцедес всичко друго е смях от Европа.
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Стандарта за надеждени, качествени и достъпни автомобили го задават японците. Европейците задават единствено стандартите за измами с вредни емисии, плащане на глоби за измами и непокриване на емисиите и брой директори в затвора.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 6: Значи, викаш след да очакваме 10г да очакваме лексуси с китайски екранчета, скърцащи пластмаси и канцерогенни тракащи дизелчета? Ха-ха, що ли ми се струва че това няма да как да стане..
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 2: Ха-ха, европейците са добри само в тракащите канцерогенни дизели и то защото никой инженер с малко акъл не би инвестирал в толкова безсмислено вредна техология. Неслучайно ВАГ плащат глоби за непокриване на емисиите в ЕС, докато Тойота няма такъв проблем. Това ясно показва кой къде е в технологично отношение.
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Европейските автомобили не задават нищо. От Америка идват лукса, екстрите и мощността, а от Япония качеството. Темпомати, климатици, ел стъкла и седалки са били масови в Америка, когато бащите ви са мечтали за книжки.
  • #1
    2 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Една стока като е много скъпа поне я правят здрава, за разлика от европейските автомобили.