IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мислите тези коли за бързи, но грешите!

Дори модели на Ferrari и Porsche понякога се оказват сериозен провал

Когато хората видят кола с ниска линия на покрива, големи колела, спойлер и много остри ръбове на каросерията си, те очакват, че тя е много бърза. Често обаче производителите правят автомобили, които изглеждат точно така, но всъщност нямат достатъчно мощност под капака и изобщо не оправдават очакванията. Тази тенденция се влоши особено през последните няколко десетилетия, тъй като почти всяка голяма компания искаше да има спортна кола в гамата си.

Както ще видите от списъка по-надолу, в повечето случаи това са автомобили на по-малко известни производители. Сред тях обаче има модели дори на уважавани компании като Porsche и Ferrari, които не би трябвало да правят компромиси, когато става дума за скорост и бързина. Ето ви 10 такива примера.

Всички мислят тези коли за бързи, но грешат (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #19
    15 rate up comment 2 rate down comment
    КОЛЧЕВ ( преди 11 месеца )
    ЕГАТИ тъпаците. Точно алфетата, с нищо то кончета, в реални условия съсипа, една камара, почти нови, ЕМ ки. Имам го докоментирано. И едно Мазерати също хапна от боя. Автора на статията и поддръжниците на немските танкове, да се гръмнат
  • #18
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Дайте Алфа-та в ръцете на някой майстор и стойте та гледайте, как че направи кривоглед Роналдо с неговото Бугати за 3 милиона!
  • #17
    17 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Когато хората броят пари за спортен автомобил, те често броят пари за усещанията, които тоя автомобил доставя. Как ще ги достави е съвсем инженерен въпрос. Дали ще тежи 2 тона и ще има 1000 коня или ще тежи 900 кила и ще има 250 коня - важното е, че ускорява, завива и гърми и трещи. Емоциите са доставени. Някои искат спортни коли, които да карат всеки ден, други искат спортни коли, които да ги доведат до максимално неподправеното усещане от състезанието.
  • #16
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Странно, около мен има двама с Джулии и един пич със Стелвио и са мега доволни. В София все по-често ги засичам.
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    //// ( преди 11 месеца )
    #11 R8 има и вариант със 7 степенна скоростна кутия с два съеденителя. Та в случая за нея ставаше дума.
  • #14
    4 rate up comment 28 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Всичките ми познати с алфи ги продадоха благополучно. Не знам как са гледали купувачите в очите.
  • #13
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Няма да коментирам дали е бърза или бавна, но спортен автомобил за 200 000лв. Да е с 200к.с. е меко казано подигравка, поне 400к.с.да беше, да знаеш за какво си броил толкова пари. То спортно Пежо е с по-мощен двигател за доста по-малко пари.
  • #12
    36 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    2013 Алфата поставя рекорд на ринг-а за автомобили под 250 коня. Ама щом сте казали - бавна е
  • #11
    26 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ако гледаме времената по писти и по специално по Nurburgring /за съжаление станал насилствено показателен/, 8:04 е доста добро време, не само за автомобил като Алфата, а и за доста по мощни автомобили, без да изброявам...Статията е меко казано странна! Точно пък за 4C "бързина" каквото и да значи според статията, хайде много моля...става дума за динамика
  • #10
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ауди Р8 и Ламборгини са с един и същи двигател и една и съща трансмисия и Кларксън си купи Ламборгини Галярдо който ползва абсолютно същата скоростна кутия като на Р8, така, че или ти си измисляш някакви неща или не си разбрал какво е казал. Та за Галярдо Кларксън каза че е една от най-забавните за каране кола в света.