IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

9 страхотни спортни коли, съсипани от един недостатък

Тези европейски модели така и не успяха да достигнат славата, която заслужаваха

Когато се стремят към съвършенство, производителите често стигат до крайности, за да направят представянето на спортния автомобил възможно най-добро. Важна е не само мощността, но и управлението, надеждността и качеството на изработката. Това обаче може да бъде много трудно, тъй като се налага постигане на баланс между разходите за разработка и бюджета.

Европейските спортни коли не правят изключение, като конкуренцията при тях е жестока. Много автомобили имат малки недостатъци, които се приемат лесно, тъй като спортните модели, по правило, не са особено практични. Някои обаче са достигнали почти до съвършенство, но един фатален недостатък ги засенчва и им пречи за достигнат славата и успехите, които заслужават.

9 страхотни спортни коли, съсипани от един недостатък (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До №3 ( преди 11 месеца )
    За междинния вал гледай "Поправи ми колата" по Дискавъри, там сменяха един такъв лагер на Порше. Разправия си е.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Чичо Ставри ( преди 11 месеца )
    Пешко где ги намираш тези скучни статиииииии??????
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Харди ( преди 11 месеца )
    Имах тт 225 клатро до към 200 е добре после някак се чувства все едно се отделя от пътя имах и фият купе който доста по добре стоеше на пътя при тези скорости
  • #6
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    За 4С не съм чул лоша дума откъм управление, да не съм я карал, но отзивите са прекрасни. Може да има претенции за интериора, не са се постарали, има заемки от др. модели, но дръжките на вратите са култови. В крайна сметка прекрасена спортна Алфа в не масов тираж и малко скъпа.
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до колегата ( преди 11 месеца )
    От 0-100км/ч за 4,5 секунди си е достойно за спортен автомобил, а ремонта на V12 няма как да не е поне 3 пъти по-скъп от един 4-цилиндров двигател.
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    То ... ( преди 11 месеца )
    и днешното "супер, хипер" спортното алпинче си е преработено рено! Личи си особено при лосовия тест.
  • #3
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Аз уж разбирам нещо от автомобили, ама кой е тоя "междинен лагер на задвижващ вал" на Порше-то? За колянов вал ли става въпрос, ама то там не е един,за аксиален лагер ли, или ..?!
  • #2
    26 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Мерцедес S600 е "спортна кола"!?!? Тия съвсем изтрещяха ...
  • #1
    27 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Пак свободни съчинения. При ауди ТТ проблемът беше само за моделите с предно предаване първите няколко месеца и после си го оправиха и се продаваше чудесно, при алфа 4С не виждам как може да е проблем презавиване, та тя е спортен автомобил и се предполага, че е насочена към ценители именно на това пътно поведение, при мерца е пресилено да се каже, че дюзите са го провалили, реното просто беше скъпо и няма имидж да продава в този клас. Поршето може да проверите цените и сега, ами не го подаряват.