IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus IS 500 показва, защо мнозина съжаляват за атмосферния V8

В света на турбодвигателите този автомобил е глътка свеж въздух (ВИДЕО)

Подобно на други модели Lexus, в това число LC 500, RC F и GS F, версията IS 500 разполага с 5,0-литровия атмосферен V8 двигател, развиващ мощност от 472 к.с., достъпни при 7100 об/мин, и максимален въртящ момент от 535 Нм при 4800 об/мин. Доставките до крайния клиенти още не са стартирали, но в YouTube вече има видеа с автомобила на пистата.


Lexus IS 500


Всеки, които е карал модел на Lexus с този V8 двигател, е наясно колко впечатляващо звучи той, а това видео го доказва. Зад волана на автомобила е професионалния пилот Таузенд Бел, който демонстрира огромните възможности на машината, докато се опитва да настигне Toyota Supra.

Големият мотор е съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия, която изпраща мощността към задните колела и позволява на IS 500 да ускори от 0 до 100 км/ч за впечатляващите 4,6 секунди.



В оборудването на този седан влиза и Dynamic Handling Package на F Sport, който включва адаптивно променливо окачване и подобрено кормилно управление, както и 14-инчови алуминиеви дискови спирачки отпред и 12,7-инчови дискове отзад.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До #6 ( преди 1 седмица )
    Абе чудя се, тия от глупаци от автомобилните спортове, що не вземат да попият мъдрост от панелни таласъми като теб?! Формула 1 примерно, да сменят концепцията, на олекотяване и максимална ефективност и да минат на премиум SUV -та. Пък ако успеят да им чипнат и по един трилитров дизел - малиии, хем икономично, хем бега много особено по завоите :)))
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 1 и другите разбирачи: Лексусът е спортен седан с 4 врати. Не е спортно купе, не е напомпан джип. Тук става дума за мощност и стабилност при лукс и комфорт.
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Чудно ми е , кой ще си купи кола с Алуминиеви спирачни дискове
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Не гледайте само времето за ускорение до 100 км/ч.Тия дебелите джипки дето ги давате за пример как се справят в завой например.
  • #6
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    По принцип за кола с почти 500к.с., 4,6 сек. до 100км. е доста слабо постижение, а човек си купува кола с толкова коне и 8 литров двигател, за да я настъпва яко. То джипка 2,5 тона от немските премиуми с трилитров дизелов двигател достига 100км. за 6 сек. а тука автомобил с ниско съпротивление тегло и 200к.с. отгоре само 1,4 сек. по-бързо ускорение, верояно ако някой ги кара поотделно трудно ще усети този Лексус като по-бърз от дебелата джипка.
  • #5
    7 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    bmw имат 6 цил дизел, който ускорява до 100 за 4.4 сек и гори 7/100 с купето на 5та серия която е по-тежка. Тея живеят 15 години назад в миналото.
  • #4
    32 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Принципно няма проблем да се направи и двигател примерно 1.5 литра 1000 коня и да ускорява до 100 за 2.5 секунди и да вдига 350км/ч. Но това ще стане за сметка на ресурс, шум, високи емисии. Големия двигател ти доставя нужната мощност без излишни натоварвания като това му дава голям ресурс и прави автомобила тих и комфортен.
  • #3
    34 rate up comment 1 rate down comment
    Даниел ( преди 1 седмица )
    Не е само ускорение до 100, еластичност знаеш ли какво е, максимална скорост и времето за достигането и също. На децата от Перник им дай само от 0 до 100.
  • #2
    29 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Еми тогава да закриеме Мерцедес,бмв, ауди и Лексус и да караме всички алпин 1.8?
  • #1
    5 rate up comment 28 rate down comment
    А110 ( преди 1 седмица )
    Стига глупости един Алпин с 4-ри цилиндъра и 1.8 прави до 100 за 4.5 секунди а версията S за 4.4 секунди.